Ground fylling

K

kishor jadhav

Guest
Hei JEG rute ett brett (dobbelt lag).Jeg var fylle bakken i både topp og bunn lag, lage en Gerber fil, men jeg er ikke i stand til å se det øverste laget bakken innlevering var ikke i Gerber fil.så hvordan kan jeg fylle bakken i både lag og se Gerber filen.behage hjelpe meg.Jeg bruker OrCAD 9.0.Takk på forhånd,

Kishor

velg hinderet verktøyet og klikk på bordet disposisjonen, velger kobber helle og Layer (topp eller bunn) og også velge netto navn (GND eller Vcc). prøve det vil regne ut.

håper dette vil løse problemet ditt

Takk Chakravarty dette var å arbeide effektivt og nyttig men jeg har problem.Jeg var fylle bakken i både lag og skape en Gerber.I en Gerber har jeg ser det øverste laget er ikke å fylle bakken bare nederste laget var se.så vennligst gi oss beskjed om problemet og løse det.

Takk på forhånd,

Kishor

Deretter må du sjekke Gerber mens du oppretter, velger du det øverste laget (JA) og generere gerbr.problemet er i valg av lagene i postprocessing.

ya jeg var se postprocess innstillingen øverste laget var "ja".enda jeg var sett den eneste komponenten ikke å se bakken fylle tomrom.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back