Ground, referansepunkt

E

evios

Guest
Vel utgangspunktet hvordan kan jeg få en bakke-tilkobling på et kretskort?
Et kretskort har 2 rails, én øverst koblet til den positive terminalen på kilden (batteriet) og den andre vil være den negative terminalen fra et batteri.Hva med bakken?Siden prosjektet mitt består av Bipolar terminalene og bakken tilkobling.

Takk for svar.

Hei,
Hvis du bruker en krets med unipolar forsyning, det negative til batteriet kan være jordet.Denne kretsen kan ikke direkte håndtere Bipolar signaler med mindre konverteres til unipolar av nivået skiftende.Ellers krets bør være utformet for Bipolar forsyninger, hvor de midvalue (0V) av tilbudet vil bli bakken.

Hilsen,
Laktronics

laktronics wrote:

Hei,

Hvis du bruker en krets med unipolar forsyning, det negative til batteriet kan være jordet.
Denne kretsen kan ikke direkte håndtere Bipolar signaler med mindre konverteres til unipolar av nivået skiftende.
Ellers krets bør være utformet for Bipolar forsyninger, hvor de midvalue (0V) av tilbudet vil bli bakken.Hilsen,

Laktronics

Hi Evios,

Nei, du trenger ikke en plan shifter.Se på skjematiske, trenger du bare to terminal tilkoblinger på innspill og to på utgang.

terminal.

Internt din krets "bakken" kobles til negative inngang.
Alle disse "0V" makt port symbol deretter koble til at "bakken".

Den negative "Load" terminal kobles til node mellom R15 og R18, og den positive terminalen kobles hvor indikert.Den svært lav motstand R15 er i kretsen til å gi deg mulighet til å måle den gjeldende for Wattmeter krets.

Sitat:

Siden prosjektet mitt består av Bipolar terminalene og bakken tilkobling.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back