GSM PA kontroll sløyfe båndbredde?

W

Wilson_yu_chen

Guest
Hei alle,

Nylig fikk jeg spørsmål om kontroll sløyfe båndbredde PA trenger du kommentere.
Betyr det varierer med ulike kontroll-metoden (Spenning sensing, strøm sensing, og selv dagens sensing)?
For strøm feedback kontroll typen PA, som kontrollerer sløyfe båndbredde kan være rundt 300KHz som er forskjellig fra RAMPDAC sample frekvens.(Derfor skifter spekter bare test | utlignet frekvens | større / lik enn 400KHz. Siden det ser ut til å være noen mulighet på drepe anspore innenfor sløyfe båndbredde, er det ikke?)

Også, hvordan er forskjellen på åpen sløyfe båndbredde og lukke sløyfe båndbredde?
Kan open loop tilfellet tatt som enhet får sløyfe båndbredde = 0,35 / stige tid?

Takk

Kan du gi mer bakgrunnen matrial om kontroll sløyfe båndbredde, for eksempel er det i bruk i hele systemet eller i PA design
prosedyren?

Her er dokumentet mitt refererte.
Eventuelle kroppen kan gi meg en kommentar på siste porto?
Takk

wilson
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Jeg må studere dokumentet av LTC1758-1/-2, faktisk er dette en enkel over stasjonen slag krets av PA, loopen båndbredde er en måling av responstid!for eksempel når effektforsterker utgangseffekten er over begrenset hastighet,
vil denne brikken skal stenge PA, deretter PA utgangseffekten er null, hvis sløyfe båndbredden er stor (som betyr svar rask), deretter chip skal åpne PA, lukk deretter åpne ....., det at loopen er oscillated!
så sløyfe båndbredden er meget viktig, denne kretsen er similair til AGC eller ALC krets metoden for analyse er samme som AGC orALC krets, bør du analysere dynamiske trekk ved denne typen krets når de bestemmer seg for å bruke denne kretsen!
Jeg vet ikke om det er nyttig for deg!
takk!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back