Har det god programvare for å optimalisere antennen configure

C

cybcad

Guest
Jeg ønsker å designe en microstrip antenne, kan polarisering av det endres av endre configure av plasteret. er det noen papirer på rekonfigurerbare antenner, forfatteren vedta plassen microstrip antennen med avkortede hjørner for å få forskjellig polarisering av kontroll staten dioder. men jeg ønsker å bruke antennen jobber på en annen frekvens, men jeg vet ikke hvordan å justere størrelsen på plasteret og avkortede hjørner for å oppnå god gevinst og avkastning tap. Kan noen gi meg noen råd for å konstruere en enkel modell for å optimaze Konfigurer av denne typen antenne? enten har det bra program å bruke for meg? takk cybcad

Hei, kan du prøve å bruke IE3D med hjørner som variabler, og deretter bruke den innebygde i optimalisering rutine å få det beste design. BR Adel_48

hei Adel_48
Hei, kan du prøve å bruke IE3D med hjørner som variabler, og deretter bruke den innebygde i optimalisering rutine å få det beste design. BR Adel_48
hvis jeg vil bruke min egen GA-programmet, kan IE3D kan embeded i programmet mitt? Og hvis jeg ønsker å optimalisere flere parametere, kan jeg bruke IE3D innebygde optimalisering rutine? hilsen

Hei, vel jeg har aldri prøvd å bruke min egen optimalisering rutine. Men Solver av IE3D aksepterer kommandolinjeparametre inngangene, men krever inndata struktur som. Geo-format. så du må kanskje gjøre programmet generere geo-filen for IE3D som kanskje ikke er veldig enkel. Men støtte fra IE3D er veldig bra at du kan spørre dem om deres geo format de kan hjelpe deg med det. BR Adel_48

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back