Har Hspice jobbe med VISTA?

A

amiralib

Guest
Hei Jeg kan ikke bruke Hspice 2007,03 med Windows Vista! hva kan jeg gjøre? noen har samme problem? hilsen

Prøv å installere dem ved hjelp av XP kompatibilitetsmodus. Jeg hadde problemer med mange andre verktøy (ORCAD, protel etc) ikke kompatibel med Vista, og etter installere dem med bestemt modus de nå fungere ordentlig.

Hvordan kan jeg installere dem ved hjelp av XP kompatibilitetsmodus? kan du forklare mer?

takk Jeg installerte dette på WINXP modusen .... Hspiceu Z jobbet .... men Avanwaves ikke ..... har det på en annen løsning?

Jeg antar noen andre programmer kan trekke hspice simulering rusults! er det mulig?

Prøv dette: åpne opp HSPICE_version / BIN-mappen, høyreklikk på hspui.exe og velg Egenskaper. I kategorien Kompatibilitet, under Privilege Nivå, klikk på "Kjør dette programmet som administrator" boksen. Gjenta prosessen for awaves.exe. Etter at jeg gjorde dette, det fungerte for meg. (Selvfølgelig, må jeg si "Tillat" til "Et uidentifisert program ønsker tilgang til datamaskinen" sikkerhet melding når jeg starter opp hspui.exe.)

Jeg trenger å beregne hva som er grensen for meshing tetthet Vs minne RAM?

Hei alle jeg gjøre noe for å installere hspice under Vista, og det fungerte første-install Hspice på vista andre-Endre environmetal variablene tredje-install hspice på en annen PC fungerte under XP miljø 4.-kopi av bin-katalogen fra XP maskin og Lim den i Vista 5.-det fungerer prøv dette og fortelle meg

Det later til at dette problemet er relatert til den nye UAC funksjonen i Vista.

Hei alle sammen ... Jeg trenger hjelp! jeg bare installere hspice ver: A-2008.03 jeg installerer det på laptop med vista os .. det hspui arbeidet, men avanwaves ikke .. jeg dont vet hvordan å gjøre det arbeidet!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back