Jeg fikk Ise 5.2 CDer i posten på mandag.Jeg prøvde, men mislyktes i å vite hva som er de nye funksjonene i 5.2.Sannsynligvis Xilinx ikke ønsker du å vite før du tar noen timer til å installere og føle det.
Allikevel
er det verdt et forsøk.Jeg tror XST blir bedre og bedre.Vi vil sannsynligvis stoppe betalende Synplicity store 15k/yr.
De synes å være problemer med (ie. forsinkelser) med frakt av disse CDene.Jeg mottok også mine CD igår men måtte klage og be om at den sendes med prioritert courier.
Ellers vet jeg ikke når jeg hadde fått det ...
Den nye forbedringer som fanget min oppmerksomhet, er:
- Støtte for nye 90nm enheter
- Modulære Design: innebygget
- Simulation: 2X raskere
Jeg har ikke hatt tid til å bekrefte noe av dette ennå.
Selv om jeg ikke har noen tilbakemeldinger å gi for Ise 5.2,
Jeg kan kommentere Ise 5.1 i forhold til tidligere versjoner.
Når det brukes med System Generator,
Ise 5.1 har vist seg å være mer stabil enn ISE4.2.
Problemer som gale functionnality av kjerner
og intermitterende glitches forsvant med Ise 5.1.
Hvis Ise 5.2 er så stabil som Ise 5.1, vil jeg gjerne!
som er meget bra (91% skiver brukes).
Jeg bygde samme 2V1000 design i Sp (at) RT (at) n 3 3S1000 og bruker kun 62%.Jeg
har hørt at S3 har den samme arkitektur enn V2 med forskjellige geometri, men det synes større i størrelse.Jeg mener 2V1000 er 5120 skiver og 3S1000 er 7680.Det er mye, jeg hadde en titt med FPGA Editor til enheten og er virkelig en lavere ytelse V! Rtex 2.Vi
får se prisen.
Jeg la også merke til at S3 har bare vært charaterised i -4 hastighet karakteren.
De ser lovende, og 1.2V core spenning er interessant.Men er en ny geometri så jeg vet ikke om de vil få det riktig eller ikke.
Jeg ønsket også å ta en titt på XST som forbedrer mye hver utgivelse, så qlyus sa også.Jeg la merke til at 5.1i XST var mye bedre enn 4.2i.
Jeg ønsket også å ta en titt på XPower men ingen sjanse ennå.
Jeg har også prøvd et design fra syntese til PAR å finne ut hva 90nm spartansk-3 er.Det finnes en rekke endringer i geometri og mindre minne og multiplikatormetoder blokker, S3-2000 har 40 i 2 kolonner (V2-1000 har 20 i 4 cols).Ikke en god nyhet for våre DSP appliation.En annen bekymre S3 er hvis io er 3.3v torelent.Den kan ikke fortalt til dataarket kommer ut.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.