Hardware bygget med COM-port, kobler til LabVIEW

J

Jerry_June

Guest
Har noen brukt til å bygge samme enkle hardware eller annen maskinvare kjøpe selv, ved hjelp av COM-port og kan kobles til LabVIEW? Hvis det har, eller vet du hvor jeg kan finne vennligst fortelle meg, takk!

Hei Jerry, Det er veldig enkelt å bruke COM-port for tilkobling av eksterne enheter og boards. Flere detaljer kan du finne i bøker som "Serial port komplett" og "Parallel port komplett". Hvis u leter tilkobling for en bestemt enhet så kan du google det.

ok, takket være denne boken har jeg allerede, men jeg ønsker å bygge noen av mine egne maskinvare som kan bruke med LabVIEW program. Jeg må skapt temperaturkontroll bruke COM, men når conect til LabVIEW programmet dont know denne porten.

Hei, Det er to måter å gjøre communiction med PC for custome utvikling bord. 1) Studer allerede eksisterende bord og bruke disse protokollene i custome bord. 2) Design din cusotme styret og deretter skrive en programvaredriver i C eller C + +. Detaljer om standarder kan bli funnet i LabView håndbøkene. Det er mange Keil bord tilgjengelig i markedet, og LabVIEW har også programvareoppdatering for Keil boards.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back