henvendelse på infrarød imaging teknologi

R

robismyname

Guest
Im arbeider med en utdannet prosjekter knyttet til infrarød bildebehandling og sensing. Mitt første spørsmål er svært enkel men im ikke sikker på hvor enkelt svaret er. La oss si at jeg har et infrarødt kamera som er statisk (fast stilling). Det peker på brystet av et menneske som står foran ir kamera 5 meter unna. Jeg har da personen la seg foran den infrarøde kameraet slik at brystet peker opp. Vil infrarøde kameraet fortsatt være i stand til å oppdage det infrarøde chareacteristics av ​​personens brystet nå at personen brystet er ikke i samme plan som IR-kamera? Eller er det ir bildebehandlingsteknologi avaiable som er følsomt enought å oppdage i denne vanskelige søknaden. Noen spesiell ir teknologi passer dette programmet dvs. fokusplan array (FPA er)

[Quote = fvm] Målet er å være i kameraets synsvinkel. [/Quote] Så gjør de kameraer med 180 graders synsvinkel?

Så gjør de kameraer med 180 graders synsvinkel?
Usannsynlig. Men du kan presentere et speil. Personlig ville jeg basere design på tilgjengelige henholdsvis rimelige enheter. En svivel alternativet mest sannsynlig koster bare en brøkdel av en spesiell IR optikk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back