HFSS_cross antenne

• Thread starter Mustafa_Engineer
  • Start date
M

Mustafa_Engineer

Guest
Hei,

Eventuelle kroppen vet hor å mate denne antenne
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Hei!
Funny fil!Kan du trekke luften boksen underlaget eller smt.annet?Jeg kommer ikke til å forstå hva slags antenne du vil simulere.

Hi romka-04,

Takk for at du den hyggelige svar.Egentlig dens wire tvers antenne, det betyr ikke underlaget.

Ja jeg ikke trekke stråling boksen fordi jeg ville bare vite hvordan du plasserer bølge port, har jeg forsøkt å brukes samlet porten, men jeg visste ikke hvordan man skal definere multimode?håper du kan hjelpe

Hei!
Den største forskjellen mellom samlet og Wave porten er følgende.Samlet porten er en modus.Hvis du ønsker å opphisse enheten med en rekke moduser du bør bruke Wave port.Men Wave port kan overnatte kun på grensen av luft boksen (ikke inni)!Jeg tror du trenger ikke Wave port i denne løsningen.

Vennligst se vedlagt fil (. Pdf).Er det du typen antenne?Hvis ja på at du bør trekke kabelen men ikke rektangel.Etter at du har 2 wire ender (input og output).Du bør tegne rektangel og tildele en samlet port.Integrering linjen skal være mellom to ender (som i dipole eksempel i vedlagte).

Håper jeg hjelpe deg!

Hei,

Takk for svar.

Jeg kknow som om portene.

Jeg har vedlagt dette bildet, hva tror du?varmt sted portene

Jeg forstår hva du trenger.Jeg hadde aldri møtt dette problemet.Jeg kunne sagt bare denne
1.Det er bare én måte å tildele samlet port (og du vet at på denne måten).
2.Det er bare ett problem.Den rektangulære for samlet porter skulle krysse hverandre (det
er ikke bra).Du kan forsøke å gi deg antenne høyde (3D) og tegne første rektangulær på toppen, og andre på bunnen.Eller du kan oppfinne noe annet.
3.Jeg tror at ingen kan si hvordan du gjør.Du bør prøve noen design og deretter sammenligne den med papirer, eksperiment eller smt.ellers.
Hilsen!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back