L
lhanlhan45
Guest
Jeg trenger skjematisk for dette forumet, busted og Burm smd deler,, kan du hjelpe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fikk den samme, trenger hjelp med det til! Modellnumre: rsag7.820.1459/ROH verf Hisense HLP-30A11 Input: AC100-240V Max3.5A 50/60Hz Output: 5VS/0.5A 5VM/1.5A 12V/1A HV Utgang: 1280VAC/9.5mA Pin: 150W (MAX) , Pout: 120 W (MAX) Mine problemer er bakgrunnsbelysningen får feil spenning, og vil bare lyse opp halvveis. Hvis jeg bakken en av de HV linjer, som CCFL vil lyse opp som normalt, men hvis jeg jorde både av samme transformatoren coil, vil bakgrunnsbelysningen kommer på kort da alle vil slå. Hvis jeg kort et sett av HV linjer på samme spole, vil hele baklyset fungere skikkelig ventar til TV slår seg av etter et par sekunder. Jeg tror jeg kan enten ha en grunnstøting problemet eller "T803" transformator har delvis gått. Ikke sikker på hvordan jeg ville reparere transformator hvis så, men jeg vil gjerne prøvepls. legge modell # og bilde av PCB. WBR