Hisense psu og inverter board # rsag7.820.1459

L

lhanlhan45

Guest
Jeg trenger skjematisk for dette forumet, busted og Burm smd deler,, kan du hjelpe

pls. legge modell # og bilde av PCB. WBR
Fikk den samme, trenger hjelp med det til! Modellnumre: rsag7.820.1459/ROH verf Hisense HLP-30A11 Input: AC100-240V Max3.5A 50/60Hz Output: 5VS/0.5A 5VM/1.5A 12V/1A HV Utgang: 1280VAC/9.5mA Pin: 150W (MAX) , Pout: 120 W (MAX) Mine problemer er bakgrunnsbelysningen får feil spenning, og vil bare lyse opp halvveis. Hvis jeg bakken en av de HV linjer, som CCFL vil lyse opp som normalt, men hvis jeg jorde både av samme transformatoren coil, vil bakgrunnsbelysningen kommer på kort da alle vil slå. Hvis jeg kort et sett av HV linjer på samme spole, vil hele baklyset fungere skikkelig ventar til TV slår seg av etter et par sekunder. Jeg tror jeg kan enten ha en grunnstøting problemet eller "T803" transformator har delvis gått. Ikke sikker på hvordan jeg ville reparere transformator hvis så, men jeg vil gjerne prøve

Hei venn! Kan du ta et bilde av den andre siden av brettet. Jeg fikk problemer med dette forumet coz noen av utenpåliggende deler er brent opp. Dette er de delene som jeg trenger å identifisere. R830, R831, R836 og N801. Takk på forhånd! !

hei alle jeg har Hisense LCD med psu inverter board rsag7.820.1459/roh ver.f deres er en smd ic, S og motstander BERNT PLEESE Kan noen hjelpe takk og hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back