hjelp: enkleste PAL / NTSC Video Decoder

C

cinemagg

Guest
Hei, alle:
Jeg trenger et enkleste PAL / NTSC dekoder, kun en kompositt-video (eller CVBS) inngang og en gruppe av analoge R / G / B / Comosite Sync utgang.Kan du gi meg litt hjelp?Takk uansett!

Med vennlig hilsen!

Thank you all!Jeg tror det jeg trenger er en RGB dekoder.I går leste jeg noe SPECS som sony cxa1585q, vil kanskje ICs som dette passer min søknad.Fordi cxa1585q bare støtte Y / C-inngang, så jeg må legge til en Y / C seperator, Kan du gi noen gode valg?Takk.
PS Jeg har hørt at Sharp's IR3Y31M/3Y29M er også ok, men jeg kan ikke finne spesifikasjoner, Kan du hjelpe meg?

Hvis du gjør som kivi sier og bruke SAA7113 å konvertere til ITU656 videoen du kan bruke og DV Encoder å konvertere tilbake til NTSC for eksempel Philips SAA7121, SAA7129, AD7171KSU, STV0018, BT864 ........

AD løsningen AD7171KSU bruker minst ytre deler

: R

cinemagg skrev:

Thank you all!
Jeg tror det jeg trenger er en RGB dekoder.
I går leste jeg noe SPECS som sony cxa1585q, vil kanskje ICs som dette passer min søknad.
Fordi cxa1585q bare støtte Y / C-inngang, så jeg må legge til en Y / C seperator, Kan du gi noen gode valg?
Takk.

PS Jeg har hørt at Sharp's IR3Y31M/3Y29M er også ok, men jeg kan ikke finne spesifikasjoner, Kan du hjelpe meg?

Vet noen hvor jeg kan finne kildekoden til en slik dekoder?
Også hvor kan jeg finne noen rå videodata samples på 27MHz?
Takk!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back