Hjelp i å lage programmer for å følge PICs

• Thread starter pnnavigator0915
  • Start date
P

pnnavigator0915

Guest
Hei fyrene jeg trengte hjelp til å lage en programmerer som kan være universell og kan programmere alle de følgende slags PICs

PIC16FXXX
PIC18FXXX

16pin, 28PIN, 40-pin

Ne av ovenstående ICs bør programmerbare på det bord?Du kan foreslå noe som dette?
Hvis du har en programmerer bord idé til:
PIC18F258
PIC18F442
PIC18LF442
PIC18F4455

da også informasjon på disse fagene wud være hjertelig velkommen!
takk
Hilsen!

pnnavigator0915 skrev:pIC16FXXX

PIC18FXXX16pin, 28PIN, 40-pinNe av ovenstående ICs bør programmerbare på det bord?
Du kan foreslå noe som dette?

Hei,
Jeg har en artikkel fra et FRENSH magasinet å lage en utvikling styret for pics, (alle de u bedt om, ithink).hvis interrested jeg kan skanne den og sende den (bare spør!).
NB: Artikkelen er i FRENSH, og filen kan være enorme i størrelse!

kordix skrev:

Hei,

Jeg har en artikkel fra et FRENSH magasinet å lage en utvikling styret for pics, (alle de u bedt om, ithink).
hvis interrested jeg kan skanne den og sende den (bare spør!).

NB: Artikkelen er i FRENSH, og filen kan være enorme i størrelse!

Takk dude,
JEG dont vite fransk, men jeg kan oversette den gjennom noen oversette programvare.Men hvis filen er veldig lang u kan gi meg en link.Mitt hovedmål er å lage en C meter som vil bli slutt brukt til å måle dielektrisk konstant for et gitt materiale prøve.Jeg vil grensesnittet LCD til PIC18F258 og også ønsker å bruke ADC av samme PIC å få en perfekt utgang.Dette er min ultimate prosjektet del.Kan dere foreslå meg en krets eller en link hvor jeg kan få programmerer kretsen for dette PIC18f258?

Takk.
Hilsen.

Du kan bygge ICD2 Stolz Clone.
Deretter kan du bruke ham som et ICD2 programmerer bruker MPLAB IDE 7.xx
ICD2 klone arbeider med MPLAB 7.xx Bygg den og nyte alle fordelene.

Som jeg sa tidligere, enkleste er å buld JDM programmerer.Arbeider like en ynde.

Jeg tror et godt prosjekt for å utforme en ny programmerer pics.grensesnitt PC via USB-port kan bruke 18F2550.

Prøv dette: http://www.hamradioindia.org/circuits/feng.php

Tusen takk folkens for ur support.
Jeg har startet mitt prosjekt i henhold til retningslinjene.
Jeg tenkte om det er mulig å skrive et program i C og deretter konvertere den til forsamlingen språket av en PIC.Jeg mener er det noen kryss kompilator for PIC tilgjengelig?
Og ARE Jeg vil gjerne ha mer informasjon om Stolz Clone.noen link hvis mulig!
Takk.
Hilsen.

Her er linken til Lothar Stolz hjemmeside

http://www.stolz.de.be/

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back