Hjelp i denne 7 Segment Clock (inkludert. DSN-fil i Proteus,. HEX, original skjematisk)

T

tamer256

Guest
Vennligst Jeg trenger din hjelp alle,,, jeg prøvde å bygge 7 segment Klokke, og jeg fant noen feil i lesing viser (som u ser i 7Segment Clock2.DSN fil),,, festet jeg HEX-filen for og opprinnelige Skjematisk av prosjektet ... og jeg bruker PIC16F877A Microcontroller som du ser i Skjematisk. noen her fra eksperter kan fortelle meg hva som er galt i min design fil? oh jeg glemte å fortelle deg at jeg er en nybegynner i dette feltet ... Og tusen takk for tiden din jeg venter på svar ...

Gjør en ting. Du bruker PROTEUS for simulering rite? Må se eksemplene gitt i. DSN-filer for PIC16F877A og det du kan finne den samme digital klokke som du prøver å make.Do se koden. Asm i tilsvarende prosjekt folder.This kan hjelpe deg. Hilsen, Jerin. :) [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post lagt på 04:22 ---------- Forrige post var på 04:17 - -------- [/SIZE] [/COLOR] Jeg vedlegger den. DSN-filen og. hex-fil sammen med. Må se it.The. Lst filen er en støtte fil til. Hex file.This kan hjelpe deg. Hilsen, Jerin.8): wink: [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post lagt på 04:24 ---------- Forrige post var på 04:22 ---------- [/SIZE] [/COLOR] Vedleggene er som følger:

Hi.The vedlegg er:
Takk incomplete_jerin for svar og takker også for din fin klokke, men den har mange komponent,, gjøre u ha enkel en med sekunder 7 segmenter? eller kan du fortelle meg hva som er galt med. DSN design som jeg festet? noen hjelpe?

Hva mener du med "gjøre u ha enkel en med sekunder 7 segmenter"? Hilsen, Jerin.

Hva mener du med "gjøre u ha enkel en med sekunder 7 segmenter"? Hilsen, Jerin.
Jeg mener enkel krets (komponentene mindre enn u ga meg) hours.minutes, sekunder uten am / pm alarm,,, enkel 1 med 6 7segments bare, eller sjekk vedlegg filer for å finne ut hvor er problem i krets ... please ... og takk u mann hilsen

Ya. La meg se, og jeg vil svare deg k? Hilsen Jerin, :)

La meg spørre deg ett spørsmål. Er det ikke 6 pinner til ICSP av PIC?

La meg spørre deg ett spørsmål. Er det ikke 6 pinner til ICSP av PIC?
Ja, også skjematisk som følger med vedlegg ta en titt på det.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back