hjelp i mtech prosjekter

J

jravi

Guest
hei
jeg gjør m.tech i digitale systemer
og datamaskinen elektronikk
Jeg trenger å submitt prosjektet mitt abstrakte i denne måneden
plz gi / foreslå meg noen IEEE prosjekter på bildet pocessing & datanettverk

Når det gjelder å velge et prosjekt,
velg en som passionates you.You kan ha mange ideer .. Prøv å konvertere dine ideer i en project.And min mening ville være å gjøre et prosjekt som løser små sosiale problems.Once du er klar med Ideen deretter søke etter ressurser.Lagt til etter 6 minutter:Gjør en IEEE prosjektet good.But etter min mening dont se etter merket man i utgangspunktet. Gjør et prosjekt som er basert på en ide kan redusere mengden av interesse du legger på at project.So Tenk form din side.You ser mye
står på ideen's pouring in.Discuss med friends.Convert med ideene dine i en arbeidsgruppe model.Then Start søker om ressurser, eller prosjekt som allerede er basert på ideen din slik at du kan tilføye noe nytt til det.

hei

Egentlig Srikar er helt rett ..... Jeg er enig med hamMen før du tar Prosjekter på bildebehandling .. se på den lese ulike informasjon ... og holde ur mind målet eller prosjekt som u i interessert i og til slutt bildebehandling eller nettverk og ur målet vil at match ...

Bildebehandling har mange andre indepth ting som analog bildebehandling, gråskala bildebehandlingAlle de beste

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back