hjelp i systemet generator

C

ck_nandy

Guest
hei
Jeg har laget et prosjekt med matlab Simulink blokker og Xilinx blokker.
Jeg kan simulere og vise meter produksjon i Simulink omfang.m tvil er kan jeg generere en VHDL kode fra dette prosjektet hvor jeg har brukt
Matlab Simulink blokker ...............

får Matlab Simulink blokker konvertere til VHDL blokker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ppppppppplllllllllllllzzzzzzzzzz svar

"ER Simulink BLOCKSET SYNTHESIZABLE UNDER XILINX system GENERATOR ?"...

Jeg er ikke sikker wheather Simulink blokker er synthesisable i systemet generator.

Bare * Xilinx * blokker kan oversettes til FPGA-koden.

De Simulink blokkene blir vanligvis bare brukt som kilde (gi simulering data) og som synker (Vis resultater).
Simulink blokk er koblet til Xilinx blokker ved hjelp av "gatewayer", som er utgangspunktet 'konvertere' blokker (vanligvis flyttall til / fra faste punkt).Du kan tenke på gatewayer som den fysiske pinner av FPGA.Simulink gir, og leser, data til / fra disse "pinner".Dette er ikke bare jobbe fra i Simulink miljøet, men også fungerer når Xilinx blokkene er oversatt til FPGA-koden, og du lar simulering kjøres i selve FPGA hardware (Harware Co-simulering).
Du kan også bruke Matlab M-kode (Xilinx M-kode blokk), men dette er begrenset (kun grunnleggende logiske konstruksjoner som hvis / så / annet / case, grunnleggende matematiske funksjoner som sammenligner / legge til / trekke fra / mult (?)).Denne kan brukes for eksempel til contruct tilstandsmaskiner.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back