Hjelp: Kan noen fortelle meg om WLAN Analyzer Porviders

N

news

Guest
Sony Ericsson wprowadził na rynek długooczekiwany model ze swojego portfolio - <i>Xperia X2</i>. Urządzenie zostało wycenione na prawie 500 euro, co nie jest ceną zbyt niską. Co z zamian otrzymamy?

Read more...

Hei, alle, ønsker Selskapet å kjøpe noen WLAN analyseutstyr for å teste WLAN-modulen på mobiltelefonen, og jeg fikk i oppdrag å gjøre markedet scam arbeid, til nå bare har jeg funnet tre typer WLAN analysator: Agilent 4010A, Anritsu 8860B og litePoint IQFlex , å lage en bredere comparasion og utvalg, trenger vi informasjon om andre WLAN Analysatorer, kan noen kropp hjelpe meg? Takk på forhånd!

Takk, glemte å enphasis at vi bare trenger ananlyzers kan utføre RF målinger at standarden som kreves, slik at de håndholdte eller de kan bare teste protokollen er ikke egnet. Rohde-Schwarz har ikke spesifikke WLAN analysator, lærte jeg at fra deres salg ingeniør, og det samme gjør willtek. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 3 minutter: [/color] [/size] Et annet poeng, WLAN-modulen brukes på vår mobiltelefon er basert på 802.11b / g, FSP-K90 fra Rohde-SCHWARZ er fastvaren for 802.11a / g, og det må brukes med en signalanalysator, som kanskje veldig dyrt, Willtek bare har Handheld Spectrum Analyzer. Uansett, takk ggg_lp. og fortelle alle andre venner gjør meg den informasjonen? Takk til dere alle!

Takk ggg_lp, men igjen de er ikke hva vi leter etter, faktisk har vi også lagt merke til disse instrumentene, de håndholdte og brukes som protokoll analyse / debug. så fremdeles ikke samsvarer våre krav. Takk!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back