Hjelp: Koaksial feed in IE3D

A

abhishek.vnit

Guest
Hei alle,
Jeg trenger å fôre antenne.Jeg prøvde å følge hjelpe, men det var svært nyttig.
Kunne noen peker på hvor koaksial feed kunne iverksettes for rektangulære patcher.Jeg har særlig tvil om hvordan å lage et hull i bakken planet.
Videre er det en differensiell, fôring, så hvordan angir jeg differensial havner i denne ordningen?
Det ville være flott om Jian kunne svare på dette emnet.
Takker deg på forhånd,
Hilsen,
Abhishek

Hei, abhishek.vnit:

Takk for ditt innlegg.På IE3D, det er en kommando som heter ENTITY-> PROBE FEED å lapp.Hva du bør gjøre er følgende:
1.Angi grunnleggende parametere for underlag og meshing parametere.
2.Tegn din lapp oppå underlaget.For eksempel, anta et substrat er 30 mils.Du tegne din lapp (alle former) som en gruppe av polygoner.
3.Velg INPUT-> KEY i absolutt LOCAITON.Skriv den nøyaktige plasseringen av sonde din på (X0, Y0, 30).MGRID kan klage den inn toppunktet er inne i oppdateringen.Men pelase ignorere den og holde den oppgitte hjørnet der.
4.Deretter kan du velge ENTITY-> PROBE FEED å lapp.Vennligst endre sonden-avstanden til den riktige verdien du ønsker.Velg OK, og strukturen er klar til å simulere.IE3D's probe-feed modellen er svært nøyaktig.Med vennlig hilsen.

Punkt nummer 3 er også der i IE3D users manual.Men dont vite hvorfor!Faktisk jeg alltid overse den 3. punktet bcause 4de punkt selv kan ta vare på plasseringen av fôr punkt.Jian skrev:

Hei, abhishek.vnit:Takk for ditt innlegg.
På IE3D, det er en kommando som heter ENTITY-> PROBE FEED å fikse.
Hva du bør gjøre er følgende:

1.
Angi grunnleggende parametere for underlag og meshing parametere.

2.
Tegn din fastsette på toppen av underlaget.
For eksempel, anta et substrat er 30 mils.
Du tegne din fikse (alle former) som en gruppe av polygoner.

3.
Velg INPUT-> KEY i absolutt LOCAITON.
Skriv den nøyaktige plasseringen av sonde din på (X0, Y0, 30).
MGRID kan klage den inn toppunktet er inni reparasjonen.
Men pelase ignorere den og holde den oppgitte hjørnet der.

4.
Deretter kan du velge ENTITY-> PROBE FEED å fikse.
Vennligst endre sonden-avstanden til den riktige verdien du ønsker.
Velg OK, og strukturen er klar til å simulere.
IE3D's probe-feed modellen er svært nøyaktig.
Med vennlig hilsen.

Hei, G86: Ja.Punkt 3 er ikke nødvendig.Det gjør bare at du kan se nøyaktig hvor sonden plasseringen, før du bygger den.Du kan gå til punkt 4 direkte hvis du er sikker på om poenget.Normalt bør det være tilfelle, fordi du bør vite nøyaktig hva du gjør.En gang, kan du bli lat til å finne nøyaktig hvor den er.Deretter kan du bruke musen til å delta.For eksempel, du vet fôret punktet er i midten av plasteret når du ikke vet den nøyaktige plasseringen.Du kan knipse 2 hjørner over en diagonal på oppdateringen.Deretter kan du velge INPUT-> Sett midtpunkt for å finne midtpunktet for sentrum.Deretter kan du bruke ENTITY-> PROBE FEED å lapp.Denne ordningen fungerer også fôret punktet er ikke akkurat på midten.Hvis du vet utlignet til midtpunktet, kan du alltid riktig sonden plasseringen ved å gi det en forskyvning når du blir bedt om sonden plassering.Bare noen små knep.Hilsen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back