hjelp kreves for chosing avsluttende årig prosjekt

S

shaad007

Guest
hallo
im student av siste år (Elektronikk) i NED universitet, Karachi Pakistan

Jeg trenger din hjelp i chosing mitt siste år prject.
Jeg liker å jobbe med microbølgeovn, er dette godt å velge prosjektet på mikrobølgeovn.
også fortelle meg noe prosjekt jeg vil gjøre i forbindelse med mikrobølgeovn.
dette er en framtidig teknologi i communication.how mye arbeid er gjort på mikrobølgeovn og andre fremskritt er gjort
eller jeg gå for noe annet

im også planende å gå for høyere studier (60% sannsynlighet)

im svært takknemlig å u for denne

hello shaad007

Jeg tror det er bra å jobbe med microwave engineering, er det en lovende arbeidsfelt.

kan du velge hvilken "gren" av microwave engineering, u vil velge som ur avsluttende prosjekt
om passiv krets (dvs. antenne, filter) eller aktiv én (dvs. slags forsterkere) eller Optic (jeg antar det er fortsatt en del av MW engineering)

hilsen

Du har mange felt å bruke mikrobølgeovner, noen av dem er:
- Communications (selvfølgelig), dens fremtiden fordi det er den beste måten (nå dager) til transmite signaler.(telefon, TV ,...)
- Radarer.Svært viktig for hæren eller bare for politiet.Er i constan etterforskning for bedre radarer.
- Power transmition.Vel, dette feltet svært theorical, men kan være den beste måten å produsere energi anywere og transmite den wirless med mindre tap

- Det er noe som er fremtiden og det er mange folk undersøker det, er radas for biler og alarmer.Disse antennaes er veldig små og tynne, så tynne som mulig å sette den i en PCB.Med bare de som antenne og en skikkelig bølge generator kan du situate bilen ved siden av deg eller en tyv i rommet (jeg mener, i en posisjon), og gir deg også hastigheten og retningen på den bevegelse.

(Håper du forstår mitt horrible english)
Hvis du er interessant i det siste, etter det og jeg vil gi noen interessante lenker.

svært enn alle u guysyes Mr AlexNadal
jeg intersted i ur forslag (siste para)

sende meg linker relatert til detshaad

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back