Hjelp: libc.so.4 problem med både IC5033 og 5141

N

niuqi

Guest
Mitt OS er Debian3.1. Det vil rapportere en feil under mens installering av både 5033 og 5141. Sjekker datafiler ... Utfører kontroll programmer (pre-load) ... / Bin / csh: kan ikke laste bibliotek '/ lib/libc.so.4' Ingen slike bibliotek. SL-10: Installasjon av dfIIdb50.41-p103lnx86 redusert med kontroll program (PRE_LOAD) dfIIdb50.41-p103lnx86 vil ikke bli installert Jeg har bare libc.so.6, lenker til libc-2.3.5.so. Og jeg kan ikke løse det ved å lage en "libc.so.4" linking til libc-2.3.5.so. hvis jeg gjør det, vil installasjonsprogrammet rapporten "exec format error". Det virker som jeg trenger en eldre libc? Vet noen hva fil libc.so.4 koblinger?

Jeg har installert IC5033 på Fedora Core 2, men jeg husker jeg hadde også problemer du påpekt. Jeg trenger å finne tilbake for å finne min løsning. Hvis du kan semd meg en melding (mystrip@yahoo.com), kan jeg sende deg når jeg finner ut. CC

Hei først sjekke om noe sånt som "libc.so.5", deretter lage en symbolsk lenke til libc.so.4 fra det. Jeg har testet noe slikt i Redhat tid siden og jobbet. tnx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back