Hjelp med læring Proteus VSM

S

sadams

Guest
Jeg har nettopp fått Proteus VSM PIC bunt programvare.Jeg ønsker å programmere i C / C .Jeg vet ikke assemblyspråk akkurat nå, men jeg lærer.

I mellomtiden vil jeg gjerne skrive noen programmer for PIC mikrokontrollere i C og simulere dem i Proteus VSM.Jeg tror ikke at Proteus kommer med en C-kompilator.

Hvis jeg går til "Kilde" -> "Define Code Generation Tools" og se under "Tool" rullegardinmenyen det viser de ulike kompilatorer.Jeg ser ikke noe for C / C .

Gjør jeg dette riktig?Trenger jeg å få en 3. parts kompilatoren og installere den?I så fall, hvilken skal jeg bli?Takk!

Hei sadams

firstable må du få kompilatoren, kanskje fra microchip (http://www.htsoft.com/products/PICClite.php), så du kan prøve å simulere i Proteus.

Ctrl skrev:

Hei sadamsfirstable må du få kompilatoren, kanskje fra microchip (h ** p: / / www.htsoft.com / products / PICClite.php), så du kan prøve å simulere i Proteus.

Det er mange kilder til gratis C / C kompilator på internett du må bare finne dem, men dette betyr ikke at jeg oppfordrer deg til å bruke ulovlige kopier.Men for en beginer med ikke så mye ressurser er jeg villig til å hjelpe deg.Bare e-post til space_abyss (at) yahoo.com.

nomad13 skrev:

Det er mange kilder til gratis C / C kompilator på internett du må bare finne dem, men dette betyr ikke at jeg oppfordrer deg til å bruke ulovlige kopier.
Men for en beginer med ikke så mye ressurser er jeg villig til å hjelpe deg.
Bare e-post til space_abyss (at) yahoo.com.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back