hjelp med pic programmerer og winpic800

P

pjpj1

Guest
Hei, jeg er ny i programmering og jeg prøver å programmere en 16F688.

Jeg kjøpte pic mikro kontrolleren programmerer for virkelig billig (ser håndlaget) og plugget i brikken.Jeg lastet ned winpic 800 og jeg prøvde maskinvaren testen og fikk følgende feilmelding."Kunne ikke åpne Ind #".Nå har jeg sjekket på andre fora og Theres synes heller ingen løsning, og ingen vet hvordan å fikse det.noen mulige løsninger ble:
1) noe om GTP-USB ikke installert.Som jeg har installert.Im running vista og det automatisk gjør det for meg .... bortsett fra når det er installert det står "kode 10, denne enheten wont start".
2) Im bruker en Acer Aspire 5570 og tilsynelatende noen pc'er, særlig Acer, har ingen makt i USB til makten det fordømme ting.

Er dette sant?Har noen andre kommer over nything som dette, eller vet kanskje en annen løsning.Vennligst gi meg beskjed.

Takk på forhånd.

Check this out
http://www.coolcircuit.com/project/picprog/

Hei, fulgte jeg det som ble sagt på denne siden, men im får

1) programmerer ikke funnet så feil når du bruker EPICWin.I tillegg har min laptop ikke parralell porten så im benytter en convetor kabel og putter det inn i meg USB-port.Betyr det noe?

2) ved å følge instruksjonene og bruker WICPIC800, jeg får det samme problm.Jeg får en feilmelding der også ..

takk på forhånd.

btw, programmerer jeg har ser spomething som den i bildet på nettsiden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back