Hjelp meg å løse en ligning!

H

hamidr_karami

Guest
hei alle må løse dette / inf | | (x ^ (u-1)) * sin (x) dx =?? | / 0 bye

hi steve10 takke deg for det / inf z ^ (-u) Pi jeg vet | -------- dz =------------ / 0 1 + z ^ 2 2 * synd ((1-u) * pi / 2), men jeg ikke antyde det. vennligst antyde det for meg.

[Quote = hamidr_karami] hi steve10 takke deg for det / inf z ^ (-u) Pi jeg vet | -------- dz =------------ / 0 1 + z ^ 2 2 * sin ((1-u) * pi / 2) men jeg kan ikke antyde det. vennligst antyde det for meg. [/quote] Det over er et direkte sitat fra din siste melding. Kan du lese den? Visste du forventer jeg kunne lese den? Er du seriøs om ditt spørsmål, eller er du bare tull her? I alle fall vil jeg fortsatt gjøre en gjetning og prøve å besvare det nå, men ikke senere. Prøv å beregne Integrere [z ^ (-u) / (1 + z ^ 2), {z, 0, Infinity}]? Det finnes et par måter å løse dette integralet. En av dem er gjennom infinte produkt av sin [x]. Prosessen er ganske lang, og therfore, vi glemmer det. Den enkleste måten (for meg) ville være å bruke rester sats. Her er fremgangsmåten: 1. Sett f (z) = z ^ (-u) / (1 + z ^ 2) (legge merke til at, -10. Resten bare involverer noen algebraiske operasjoner. Lykke til.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back