Hjelp meg om Avant!

S

snaityma

Guest
Hello everybody,

I Apollo, ville vi ha hoved biblioteket og Reference Library (standard celle bibliotek for eksempel). Begge har teknologi-fil, separat.
Hva vil skje hvis hovedbiblioteket og referansebibliotek har forskjellig teknologi fil??

snaityma skrev:

Hello everybody,I Apollo, ville vi ha hoved biblioteket og Reference Library (standard celle bibliotek for eksempel). Begge har teknologi-fil, separat.

Hva vil skje hvis hovedbiblioteket og referansebibliotek har forskjellig teknologi fil??

oh, jeg har nylig også overfor dette problemet.Jeg har fått kontakt med støperi og de overførte meg med en oppdatert pakke (i virkeligheten er det et LVS runset fil), og la meg for å kjøre den med Herculus (Synopsys) etter GDSII ut fra Apollo.Jeg tror det kan i tillegg føre til at noen feil ved denne måten, men vi har ikke noe valg.

forresten, design jeg nevne ha en hard IP embeded, men IP er levert av et annet selskap i henhold til støperiet er 3M-teknologi, så vi kunne bare gjøre LVS uten at hard ip før gjøre runset.

Jeg laster ned en apollo opplæringen form Taiwan CIC vil sende når jeg finner en måte ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back