Hjelp meg: presentasjonen på lav effekt RF Transceiver!

B

BackerShu

Guest
Hei folkens! Jeg vil lage en presentasjon på lav effekt RF tranceiver for et lavt strømforbruk design kurs i to uker. Nå har jeg lest "RF Macroelectronic" skrevet av Razavi, og kjent foundimental konsept på RF transceiver. Hvordan skal jeg gjøre for å gjøre en god forberedelse for presentasjonen. Håper noen varm fyr vil gi meg noen råd eller reference.Thank du på forhånd! BTW kunne presentasjonen enten fokusere på systemnivå motivet eller krets nivådesign for lav effekt vederlag, eller begge deler. Enhver suggetion ville være nyttig! Beste ønsker!

Sjekk ut for RF Ic er levert av ulike produsenter som Analog Semiconductor, Cypress ... etc Jeg bruker begge de er lavt strømforbruk RF moduler med mye konfigurasjoner dette vil fortelle deg hvilken type forskjellige konfigurasjoner du kan gjøre i et lavt strømforbruk trådløs modul

sau_sol, takk for svar ~ ~ Det er en god del å samle materialet for presentation.But alltid dataarket vil bare forteller oss hvordan vi skal bruke chip, ikke hvordan du kan designe brikken for å spare strøm. Hvor kan jeg finne denne typen data? avisene i IEEE kan hjelper, men det virker som jeg bare har to lite tid til å lese og forstå them.Are det noen tilstrekkelig referanse for meg? BTW, hvis jeg ønsker å ha et system simulering på RF transceiver, hvordan kunne jeg gjøre?

HFSS er en av programvaren for RF design og antenne design kan du ta en titt på det, og hvis jeg får noe for deg vil jeg legge det

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back