Hjelp på Allegro (hvordan å tildele en netto navn til en kobber område)

B

bingjiang99

Guest
Kjære kamerater, jeg er ny på Cadence Allegro (ver. 15,5). Jeg har hodepine problem med det. Jeg designer en to lags styre (topp og bunn). Jeg prøver å sette et stykke metall område på bunnen (bakken), og jeg ønsker å koble den til min inngang bakken. Jeg vet jeg må gi en netto navn til den. Men jeg kan ikke finne en måte å gjøre det. Egentlig fant jeg en tutorial, som viste at jeg kan gjøre Edit> Change Net. Men jeg kan ikke finne en slik meny i mine vinduer. Jeg har også vedlagt min fil her. Hvis du har noen forslag, vennligst gi meg beskjed. Jeg virkelig setter pris på din stor hjelp. Takk,

Hei Velg formen deretter høyreklikk og velg Angi netto enten skriver du net navn eller plukke et nett med markøren. Regards, Majnoon

Takk, Magnoo. Jeg fant det ut. Jeg må starte med en schematics å ha en netlist i PCB editor. Jeg kan ikke opprette en netto innenfor PCB editor direkte, selv om den hjelpen dokumentet viser jeg burde kunne gjøre det. Kanskje det kan gjøres med den mer avanserte versjonen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back