hjelp på teknologi-filer for å lage Synopsys milkyway data

S

s3034585

Guest
hei folkens jeg ønsker å lære ulike teknologi-filer som er nødvendige for å skape Synopsys milkyway database. Følgende er de filene som er nødvendige. 1) En teknologi-fil (. TF) 2) GDSII filer (. GDS) 3) TDF-filer (. TDF) 4) Pad orientering informasjon i en. CLF fil 5) En begrensninger fil (. Sdc) som inneholder midlertidige begrensninger og klokke definisjoner 6) Edif netlist fil (. EDF) som inneholder tilkobling informasjon 7) Design database fil (. db) som inneholder netlist, timing, og Design Rule begrensninger jeg ønsker å lære strukturen av disse filene slik at jeg kan lage mine egne filer . Hvis noen har informasjon om dem eller linkene kan du pls fortelle meg. Det vil være en gr8 hjelp. Takk på forhånd. Tama

u kan få mer kunnskap om dette filer fra SOLGT. hvis u har solgt så gå throu det.

Hei Arunragavan Takk for ditt svar. Jeg vet ikke hva selges kan du pls fortelle meg om det. Takk på forhånd Tama

SOLGT er Synopsys elektronisk dokumentasjon. Finn ut din bedrift SiteID og registrere på solvnet.synopsys.com. Du kan finne dokumentasjonen på nettet etter innlogging solvnet eller laste ned hele bunten i Synopsys ftp

SOLGT inneholder all informasjon om verktøy av Synopsys og godt tips for design. bedre u må lese SOLGT materialer. logge inn Synopsys ftp og få solgt. for innlogging u må kreve EDA nærstående selskap post id å registrere den.

TF definere teknologien info av prosessen u hjelp. som metall lag, res, lue, bek og så videre, for mye å si, referere til filen gi av Astro guide. gdsii er et binært format som lagrer oppsettet info. u bruke dette formatet til tapeout Ur chip vanligvis. Ved hjelp gdsii, kan u generere detalj cellen visningen i milkyway. db er Synopsys bestemt format. u kan lagre design i dette formatet, og tranform lib til db-format. SDC er en begrensning fil, som vanligvis inneholder klokken spesifikasjonen, multicycle sti definisjon og noen andre design begrensning, hvis u vet syntese, u vet det. Edif er netlist format.

faktisk u kan Google fra nettet for å få solgt! lykke til!

Hi Guys Takk for info ditt .. Kan du pls fortelle meg hvor kan jeg få til å studere strukturen av disse filene slik at hjelper meg å forstå dem. Takk på forhånd Tama [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 0 sekunder: [/color] [/size] Hi Guys Takk for info ditt .. Kan du pls fortelle meg hvor kan jeg få til å studere strukturen av disse filene slik at hjelper meg å forstå dem. Takk på forhånd Tama

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back