Hjelp til å finne LVS feil uten nettliste match

I

Irfansw07

Guest
Jeg gjør følgende Layout CLK (pin )----- (Input pin) INVERTER (Output pin) ---- Input pin) INVERTER (Output pin) ----- Input pin) INVERTER (Output pin) - ----- Input pin) INVERTER (Output pin) Inverter er i kjede med ulike navn input og output pin navn og det er samme wire med CLK pin og første inverter innspill pin ..... Når jeg LVS enn det viser at nettliste er passer ikke .... Kan noen vennligst fortelle meg hvorfor er feilen og Wat meg foreslå å gjøre .... Takk på forhånd
 
Smartfon, pendrive lub laptop odmówił posłuszeństwa? Straciłeś ważne dane, kontakty, filmy, zdjęcia? Jest sposób, by łatwo je odzyskać. Wystarczy jeden sprytny gadżet lub szybka i profesjonalna pomoc.

Read more...
 
kunne du vennligst sette mer informasjon angående spørsmålet ditt ... kanskje et skjermbilde av LVS feil etc. .. så folk her kan henvise deg til riktig retning. Skål
 
Jeg har kjede av 4 inverter som første Vekselretter er matet med CLK og enn følger omformerutgangen til neste inverter innspill og det går for gjenværende omformer ...... Når jeg gjør Layout enn CLK pin og 1. Inverter innspill pin er på samme wire .... Samme gjelder for gjenværende INvereter ha samme som input og output pin på samme wire ... jeg kobler på denne måten som per Skjematisk diagram ...... Jeg håper jeg amde u undersatnd ... Jeg er også feste LVS feilen skjermen ..... Hvis fortsatt informasjon som kreves Jeg kan gi det ......
 
Hei Irfansw07, forstår jeg din layout tilkoblingen. Hva slags bekreftelse verktøy bruker du? (Calibre eller Assura). Visste du setter riktig pin laget for hver pinnene f.eks CLK (pin)? Har LVS anerkjent alle pinnene i layouten? Still un-klare re LVS resultat ... vennligst gi mer info, og vil ordne opp. Skål!
 
HI Jeg bruker assura teknologien til 3.1.4 og HIT Kit versio av 3,70 .... Jeg tror at alle pin isdentification er ok, men wat jeg tror er problemet er at i samme stien er det 2 forskjellige pin tilgjengelig ..... For eksempel i første omformeren tilfelle i innspill banen jeg har CLK pin og innspill pin av Inverter .... Så jeg tror kan være på grunn av det der er feil .... Samme gjelder for andre tilkoblingen også .... Wat skje er at når jeg setter pin til alle inveretr enn det er DRC feil, og når jeg tar ut pin navnet på alle inverter enn det er ingen DRC feil, men det er LVS feil ... Jeg er feste skjematisk av hele blokk som jeg gjør Layout ... Jeg håper at u får en ide fra den ... Takk på forhånd igjen
 
Jeg Irfansw07, Det kan være årsaken til LVS problem. Du må sørge for at det ikke er motstridende garn i skjematiske og også i layouten. Fra skjematisk i CLK og IN1 pin, må du sørge for at det bare er en pin for eksempel hvis du velger en pin (CLK) eller (i 1) som pin. Samme er gjennom med den andre netto navnene OUT1 og IN2. Arbeider du i et hierarkisk modus for omformeren? Se feste. Skål
 
Takk for det ... Ja det skje for å trene .... Men kan u gi meg litt mer informasjon om andre nye feil som jeg fikk den ... I LVS feil fikk jeg ny feilmelding som 1) Device ikke krysser kamp 2) I Skjematisk del feil er viser som det har et antall ruter mens i Layout noen flere ruter .... Jeg vedlegger full skjerm feil FIGUR ..... Takk på forhånd
 
Kan du legge inn skjematisk nettliste og layout nettliste. På den måten kan jeg hjelpe deg mer. Skål
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top