hjelp: virus og anti virus program

W

Wajahat

Guest
hei alle sammen, jeg er en ug student og studerer cryptography.I trenger noen enkle virus ledelsesprogram for Windows XP (for eksempel pop-up meldingen markøren flytter) og antivirus program som fjerner dette viruset.

Enhver plattform kan brukes fortrinnsvis Matlab, C / C , Java.

Jeg har ingen sverte forsett. Dette er et oppdrag.

hilsen

Kjære Wajahat,

Du vil se i attachement et virus som vil gjøre følgende ting Hvis du dobbeltklikker du på det (jeg komprimert med passord AzSxDc123 av PowerZip programmet):

-pop-up masseges

-oppgave-manager og kjøre kommandoen vil forsvinne

-høyreklikker du ikke vil fungere.

-du vil ikke være administrator på PCen, i othe ord vil du ikke kunne endre noen av dine regisry innstilling eller tilgang regedit.

Jeg vet ikke på hvilket språk dette viruset ble skrevet, men jeg er sikker på at det ikke på MS-DOS.

Kaspersky Anti-Virus er den eneste som kunne fange dette viruset (symmantic, McAfee, Node32, Punda og Trendmicro vil ikke fange den, testet jeg dem).

Etter å ha eliminert viruset filer av Kaspersky du må reparere registeroppføringen ved hjelp Hijackthis program og fikse bare linje 06 og 07 (plicies system) og deretter kan du skrive inn regedit og gjenopprette kjøre kommandoen og Oppgavebehandling.

Med vennlig hilsen,
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Jeg fant denne siden ...... det er veldig coool

http://library.2ya.com/

Det inneholder mange virus koder, trojan og mange coool stuff ............ Enjoy

Med vennlig hilsen,

Salam

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back