Hjelp!

B

becky520175

Guest
Har alle kropp simulere fraktal antenner eller FSS i ansoft designer?Kan noen dele et eksempel?Jeg vet ikke hvordan vi skal håndtere forbindelsen med deler av en trekantet Sierpinski gasket fraktal element.Jeg mener tilkoblingene skal ikke være punkter (må byttes ut med litt striper), ellers vil indusert strøm vil være galt.Hva synes du om hva jeg sa?Hvordan kan du håndtere dem i ansoft designer?
Anther spørsmålet, da jeg erstattet forbindelsene med striper i Sierpinski gasket i ansoft designer, den første simulerte resultatet var abtained.Så jeg tegnet en annen fraktal element med samme dimensjon (men den eneste forskjellen var strimler ikke er lagt til sistnevnte, men trukket sammen som én del. Det er sånn, hvis jeg tegner en 8mm * 8mm firkant, er én måte å koble to 8mm * 4mm rektangler å danne et kvadrat, og en annen måte er tegning 8mm * 8mm i én del) det andre resultatet var forskjellig fra den første!Jeg tror den andre måten er rett, men tegningen er for vanskelig for kompliserte elementer.Finnes det et verktøy for å koble sammen to eller flere deler til en eneste (for fysiske og elektrisk tilkobling) i ansoft designer?
Den attachement er fraktale og to tilkoblinger.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back