HJELP!

C

Childs

Guest
nedenfor er feilmeldingen jeg fikk fra Xilinx ISE 8.2i, skjer dette når jeg forsøkt å implementere design, noen ide om hvordan man skal håndtere dette?Jeg finner ikke ut å spore denne feilen >_<''

FEIL: ProjectMgmt - TOE: ITclInterp:: ExecuteCmd ga Tcl resultat "ugyldig kommando" 0 ".
Tcl_ErrnoId: ukjent feil
Tcl_ErrnoMsg: Ingen feil
_cmd::: Xilinx:: DPM:: dpm_chTransformExecuteForNgdbuild dpm_ngdbuildRun $ piThisInterface
errorInfo: invalid command name "0"
mens utføring
"$ _iDu GetDesignUnitType _iDuType"
(prosedyre "dpm_flowGetDesignFiles" linje 24)
påkalt fra
"dpm_flowGetDesignFiles $ _IDesign $ _DuType _HdlFileList _DesignFileList"
(prosedyre ":: Xilinx:: DPM:: dpm_chTransformExecuteForNgdbuild" linje 60)
påkalt fra
":: Xilinx:: DPM:: dpm_chTransformExecuteForNgdbuild dpm_ngdbuildRun $ piThisInterface"

Dziś już informowaliśmy o smartfonie LG G3 i trwających prawdopodobnie pracach nad aktualizacją do Androida 5.0. A teraz mamy potwierdzone informacje dotyczące smartfonów Sony Xperia Z1, Xperia Z2 i Xperia Z3. Szwedzki oddział Sony opublikował nawet materiał wideo, na którym widać model Xperia Z3, na którym uruchomiony został Android 5.0 Lollipop w...

Read more...

som sannsynligvis vil ikke være mye hjelp, men hvorfor 8.2, up-to-date versjon av ISE er 10,1, 8-serien var så full av bugs at noen mennesker på Xilinx forum består sikt TTFF - tid til første fatale feil, belive I at feilen du får er bare ett av flere feil i 8.2Lagt etter 13 minutter:eek:h og jeg fant det, er det for ISE 9,2 men bør gjelde i ditt tilfelle så vel http://forums.xilinx.com/xlnx/board/message?board.id=ISE&thread.id=1440

Jeg også bruker ISE 8.2 og i en tid jeg bruker til å motta slike feil.Men derimot når jeg kjøre gjennomføring av rengjøring filene, fungerte ting også ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back