Holde monitor out of blue / tapt signal skjermen

D

dr_serious

Guest
Jeg har en gammel laptop 15,4 "LCD skjerm som jeg konvertert til en skjerm med en controller [/URL]. Jeg planlegger å bruke denne skjermen som en skjerm for å vise et signal om at jeg recive fra en Wirless transmitter. Men når mitt signal er langt fra kilden løs i bildet og min skjerm går i signal tapt eller blå skjerm før jeg recive et nytt signal. Men hver gang jeg få signal tilbake Theres et sekunders forsinkelse før jeg får bildet tilbake fordi skjermen er treg jeg gjette. im ser nå etter en løsning for å lure signalet at skjermen blir med en annen støy signal. Så når jeg mister signalet monitoren wil få støy og ikke miste gå på ingen signal mode ... Kan dere peke meg i riktig retning med en krets eller noe? Signalet jeg mottar er en video av en live kamera NTSC: 510 (H) * 492 (V) eller PAL. 500 (H) * 582 (V) (Jeg ville heller ha den som arbeider med PAL og NTSC) har jeg en grunnleggende forståelse av elektronikk / kretser, men jeg har helt ingen kunnskap om video data. Thx

Det kan være en linje på et kretskort inne, endringer som staten når et gyldig signal kommer i. Hvis du kunne knytte denne linjen hi eller lo (det som er nødvendig), så du kan tvinge skjermen for å alltid vise hva innkommende. Men det kanskje ikke fungerer heller. Digital overføring er ikke som analog overføring. Vi har analoge videospilleren som viser en blå skjerm når ingen signal på et bånd som spilles. Hvis jeg hurtig spill fremover eller bakover, det er når jeg ser snø på tape. Men med digital, hvis signalet er uegnet, kan den digitale skjermen ikke engang vise snø. Snø er ikke ment å være en del av den digitale vokabular. Det kan vise det siste bildet mottatt, med blokk uoverensstemmelser, eller pikselering eller andre merkelige effekter. Fra min liten erfaring med digitalt utstyr når den mister signal, vil det være et øyeblikks pause mens den sjekker for å se om en ervervet signalet er sterkt nok og konsekvent nok til å bli vist. Med andre ord, kan det ikke fungere hvis du har riggen en signal generator på samme mottaksfrekvensen, enten inne i skjermen eller som en trådløs. Skjermbildet vil sannsynligvis utføre samme lengde på forsinkelsen som det skifter mellom datakilden og alternativ kilde.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back