HP_compaq laptop service manual

N

NTFS

Guest
hei

Meg bærbar PC LCD var svak en gang.og jeg vet ikke hvorfor.

Jeg kan skille alle mine bærbare komponenter unntatt LCD sitt.

nå vil jeg en tjeneste manual for det (eller erfaring til å hjelpe meg).

min bærbare modellen er nx5000, men noen HP_compaq bærbare tjeneste manulas kan være nyttig.Takk.

Hallo!

Hvis skjermen blir mørk nok CCFL er slitt.Sett inn nye, som skal gjøre den jobben.Når du kjøper reservedeler måle diameter og lengde og være sikker på å få de som får plass.De er ganske billig (ca 10 euro hver), så dette bør være en billig reparasjon.CU

Kjære NTFS,

Jeg har lastet opp servicehåndbok for din HP Compaq nx5000 bærbar PC.Dette vil gjøre deg i stand til å identifisere den defekte delen og en detaljert forklaring på hvordan du fjerner og installerer den nye deler på den bærbare datamaskinen.Med vennlig hilsen,
Bernard
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Et annet problem med hensyn til LCD er når
Laptop slår seg på oppstart.Når strømmen knappen skyves, blinker laptop grønt lys for flere sekunder og deretter slås av.Enheten vil ikke holde på med batteri eller når den er plugget inn.
Feilsøking:
Jeg plugget AC adapter og prøvde å skru på den bærbare datamaskinen.Etter at jeg presset på strømknappen, startet fansen spinning og var aktive i noen sekunder og bærbare bare slått seg av.Videoen kom aldri på.Jeg prøvde å drive den på et par ganger med samme resultat.
Her er hvordan jeg fast det.
Først av alt jeg prøvde enkle ting: ta ut batteriet og starte den bærbare datamaskinen med AC-adapter koblet til, Sett og bytte minnemodulen, fjerner harddisken, DVD-stasjonen, det trådløse kortet.Ingenting hjalp å starte bærbare normalt.Etter at jeg gikk litt lenger.Jeg åpnet opp den bærbare tilfellet fjernet LCD skjermen montering og reseated skjermkortet og overraskelse, startet den bærbare fint med en ekstern skjerm tilkoblet.Just in case restarted jeg det 3-4 ganger og hver gang jeg fikk video på skjermen.Etter at jeg monterte alt tilbake, var enda en overraskelse venter på meg.Den bærbare klarte å starte opp igjen med de samme symptomene.Så, den eneste delen som jeg har lagt før det mislyktes ble det LCD skjermen forsamlingen.Jeg unplugged videokabelen fra hovedkortet og den bærbare datamaskinen startet fint igjen med ekstern skjerm.Nå vet jeg at problemet ligger et sted inne i skjermenheten (selvfølgelig hvis videoen kontakten på hovedkortet er fin).Det neste logiske skritt ville være å åpne opp LCD skjermenheten og sjekk at alle kontakter sitter ordentlig.Bingo!Jeg var ikke veldig overrasket, men jeg var veldig glad.Videokabelen var halvveis ut fra kontakten på baksiden av LCD-skjermen.Den bærbare maskinen startet helt greit så snart jeg plugget videokabelen tilbake på plass.Fixed!
Det var min første erfaring når feil plugget videokabel forhindret hele systemet fra oppstart.

prøver bare å finne ut hvordan å åpne en HP Compaq nx5000 å installere nye ram men jeg kan ikke laste ned service manualen på grunn av ingen poeng

Kjære brukere,

Vennligst oppgi relevante maskinvaredetaljer dvs. merke, modell, Produkt kode, selv serienummeret, dette vil hjelpe oss mye med å hjelpe deg raskt og effektivt.

Dette HP Compaq nx5000 bærbar PC kommer i flere forskjellige modeller, men de ser den samme maskinvaren forskjellig på mange måter

Her kan du se alle de ulike modellene alene:

_HTTP: / / h20141.www2.hp.com/hpparts/Search_Multi_Product.asp? mscssid = QQT4RWBJ5B529HAURM25V2RSADUAAG7B & SearchCriteria = NX5000Service og vedlikehold1.HP Compaq nx5000 bærbar PC - Vedlikehold og Service Guide

_HTTP: / / h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/CoreRedirect.jsp? redirectReason = DocIndexPDF & prodSeriesId = 395654 & targetPage = http% 3A% 2F% 2Fh20000.www2.hp.com% 2Fbc% 2Fdocs% 2fsupport% 2FSupportManual% 2Fc00713410% 2Fc00713410.pdfFeilsøkingsinformasjon2.HP Compaq Business Notebook nx5000 Series, Presario V1000 bærbare PC-Maintenance and Service Guide

_HTTP: / / h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/CoreRedirect.jsp? redirectReason = DocIndexPDF & prodSeriesId = 395654 & targetPage = http% 3A% 2F% 2Fh20000.www2.hp.com% 2Fbc% 2Fdocs% 2fsupport% 2FSupportManual% 2Fc00713403% 2Fc00713403.pdf

3.HP bærbare PCer - Om LCD Panel Defekter og terminologi

_HTTP: / / h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp? lang = no & cc = no & taskId = 120 & prodSeriesId = 395654 & prodTypeId = 321957 & prodSeriesId = 395654 & objectID = c00035844

4.HP bærbare PCer - Display er Dim under eller etter Oppstart

_HTTP: / h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericDocument? docname = c00832191 & DLC = no & lc = en & cc = no

Vennlig hilsen
Bernard
www.bcx.co.zaLagt etter 2 1 timer minutter:Servicemanual for HP Compaq nx5000 bærbar PC

_HTTP: / / h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00158356.pdf

Skål,
Bern

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back