HSPICE på Windows og Linux og Solaris

J

jimjim2k

Guest
Hei Har noen noen sammenligning av 10k eller flere transistorer simulert i Windows, Solaris og Linux for sammenligning?

Har 10K = 10.000 transistorer? Hvis ja, glemmer det og bruke hsim eller nanosim, for eksempel. Rømmen er for lang med hspice i hvilken som helst plattform. Bastos

Hei, jeg har kjørt noen simuleringer av CCA. 10000 analog og digital transistorer på Linux, men jeg har ikke en sammenligning med andre systemer. Det er ingen problemer med en slik simulering under Linux, selvfølgelig tar det litt tid:).

nope, ikke bruker så mange MOSFET, jeg er en analog fyr. men for ~ 400 MOSFET og en håndfull BJT-tallet, er å vinne HSPICE 3x raskere enn linux HSPICE på samme Athlon 1800. Synd Tanner er den eneste fine vinn plattformen!

Hei, prøvde jeg ~ 700 transistorer av analoge ADC design; sloaris hspice98.2 stoppet ved konvergens problem, men kjører Antrim eller ADMS er OK og begge konsumert en lik vekt på tide å dumpe resultat. Ingen sjanse til å prøve senere solaris hspice versjon fordi verktøy og sol maskin er original fra selskapet .... Hørt om simulering kjøres under den samme hspice versjon, er Windows 'simulator den raskeste ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back