Hva er CDF-formatet?

B

bollu

Guest
Hei, jeg ville være mest thankfull hvis noen kropp forklarer meg hva CDF-formatet er. RGS, bollu.

"The Component Beskrivelse Format (CDF) beskriver parametere og attributter av parametere av individuelle komponenter og biblioteker med komponenter. CDF lar deg lage og beskrive dine egne komponenter. En CDF beskrivelse tildeler parametere og parameter attributter til biblioteker og celler for mange formål : Tilordning parameternavn og verdier Tildeling av enheter og standardverdier Kontrollere at verdiene ligger innenfor angitte områder dynamisk endre hvordan parametrene er vist avhengig av forhåndsdefinerte betingelser Utføre en SKILL tilbakeringing funksjon når visse opplysninger er endret CDF gir deg ett sted for lagring av alle komponenter informasjon slik at programmer kan dele og gjenbruke deler av komponenten beskrivelsen Uavhengighet fra applikasjoner og cellviews Et grafisk brukergrensesnitt (Edit Component CDF form) for å legge inn og redigere komponenter informasjon Strict sjekker slik at verktøyene ikke trenger å sjekke komponent data før du bruker den Basic enheter og skala faktorer som er vanlig i elektriske design En modulær format, slik at du kan redigere og oppdatere deler av en beskrivelse En kommando for å kopiere CDF beskrivelse av en komponent til en annen komponent "fra Cadence CDF manuell

Hei, kan U søke på Google.Com bruke søkeord som CDF-fil, åpne CDF-fil. ED, hvordan åpne. CFD ... osv. håper dette kan hjelpe ya ....

Jeg tror det er bedre å lese made-by-Cadence CDF bruksanvisningen .. Jeg kan laste det opp her hvis du er interessert .. Det er 202 sider .. og har gode eksempler å øve .. Best Wishes, Ahmad,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back