hva er de seks generelle formål register over pic kontrolleren??

G

gane26

Guest
Hjelp meg ..... hva er de seks generelle formål register over pic kontrolleren??

Vennligst hjelp deg selv til datablad av de aktuelle kontroller og lese den.

PIC16f887 seks generelle formål register over pic controller? Interrupt vektor bord?? minne kartlegging både program minne og dataminne ????[ COLOR = "Silver"] [size = 1 ]---------- innlegg lagt ved 10:40 ---------- Forrige innlegg var ved 10:40 ----------[/SIZE] [/color] PIC16f887 jeg skrånende stand til å finne svar på disse spørsmålene, selv ikke i dataarket .... seks generelle formål register over pic controller? Interrupt vektor bord?? minne kartlegging både program minne og dataminne??

PIC16f887 jeg skrånende stand til å finne svar på disse spørsmålene, selv ikke i dataarket .... seks generelle formål register over pic controller?
Dataark 2.2.1 viser at det er 368 GPRS, ikke 6.
Interrupt vektor tabellen ???
Det er INGEN avbryter vektor tabellen. Bare en enkelt avbryte vektor på 0x0004. Tabell 2-3
minne kartlegging både program minne og dataminne ????
Tabell 2-3 og Figur 2-6. Håper dette hjelper

Faktisk to interrupt vektorer i PIC18 og muligens mer i PIC24, 30 og 33 serien. Jeg først begynte programmering PIC enheter da var det bare én, PIC1650 og jeg kan ikke svare på det opprinnelige spørsmålet heller! Nesten hver PIC type har et ulikt antall GPRS og jeg skrånende tenker på en enkelt PIC som bare har 6. Brian.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back