Hva er den beste veien å gå?

D

djalli

Guest
Jeg ser PLD, SPLD, GAL, CPLD og FPGA design.Jeg har bare LogicWorks 4.0.Der andre gjerne Modelsim, Xilinx gå?(i mitt skolen laboratorier de er installert, og jeg selv kan få kopier av dem).about hardware?

Hva
om maskinvare?in future.

Hva er det lettere for meg å starte en utdanning i disse feltene minst å ha en noe solid bakgrunn
i fremtiden.

Jeg er en senior i elektronikk i Telecom og RF og så nærmere jeg kom til den digitale verden gjør det gøy med PIC UC's.

Behage hjelpe meg her.

djalli

W dniu 4 czerwca 2014 roku podczas VI Kongresu Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych SEG odbyła się ceremonia wręczenia statuetek laureatom Konkursu Złota Strona Emitenta VII. Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych jest organizacją ekspercką, która istnieje od 1993 roku, a celem konkursu Złota Strona Emitenta jest promocja nowych trendów komunikacji korporacyjnej on-line.

Read more...

Så la meg se om jeg forstår .. du er en RF fyr som vil gjøre digital design ..Vel VHDL og FPGA er litt borte nå.Du bør starte med å lære kombinatoriske og sekvensielle digitale design som vil gi deg grunnlag for å utforme digitale kretser ..Ellers VHDL og alle FGA ting ikke gir mening.Få en god bok om digital design jeg tror at hvis du er virkelig engasjert i en måned kan du få mye innsikt. Når du vet hvordan du skal forenkle kombinatoriske ting, lage tilstandsmaskiner, tellere, så du kan begynne å praktisere denne ting med en PAL eller gal ..Årsaken er at denne arkitekturer krever at du går til det laveste nivået. Så en av disse små chips er som å ha en DIGITAL lab ..kan du designe tellere, addders, multipleksere osv..Gå med et språk som PALASM å programmere disse sjetonger.er flott å praktisere dine digitale design ferdigheter. Språket er enkelt og nær matematiske logiske utsagn ..Først etter at du kan begynne å lære et høyt nivå språk som Verilog eller VHDL

Skål

eltonjohn takk.

Jeg vet VHDL fordi selv gjennom Jeg tok et kurs i VHDL programmering på skolen jeg gjorde noen prosjekter (enkel memmory, tellere, Shifters, porter, adders med bære etc.) på min egen for moro den gangen.Men alt vi gjorde og hva jeg gjorde var hele i ModelSim i VHDL.

Hvor å gå derfra?Trenger jeg noen DSP, FGPA styret å programmere disse kodene i sjetonger med VHDL eller PALASM.Akkurat som jeg med PIC?Når viktigste circuittry å komme fremover.Det finnes svært lite informasjon om disse kretser kjent for meg ble jeg kan forholde VHDL-programmert kretser.Eller jeg bare ikke hva som er tilfelle for meg.

Er noen god bok å gå der maskinvare møter programvare.Vet ikke hvordan vi kobler disse to verdener.

Takk igjen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back