hva er FM modulatoren IC nei?

S

smartshashi

Guest
Hei jeg m jobbe med fjernstyrt bil der jeg krever FM-modulator og demodulator IC. Kan noen foreslå IC ingen er som krever mindre maskinvare eller en ckt som kan brukes i fjernstyrt kjøretøy.

Jeg har brukt NE 566 for FM modulasjon og NE 565 for Demodulation ... og det ga opp ganske gode resultater ... Jeg antar at du kan ta en titt på den ... Det er allment tilgjengelig for ... Håper det hjelper ...

For hva er verdt å nevne hva som er det frekvensområdet du gjør søknaden? Jeg tror du kan trekke godt foreslo å bruke en VCO chip. Hvis du ønsker å fungere som en proff, og deretter bruke noen reaktans modulator / demodulator krets og ikke stole på IC-tallet.

[Quote = purifier] Jeg har brukt NE 566 for FM modulasjon og NE 565 for Demodulation ... og det ga opp ganske gode resultater ... Jeg antar at du kan ta en titt på den ... Det er allment tilgjengelig for ... Håper det hjelper ... [/quote] Hei purifier, Hva område (i meter) du får med din Tx og Rx? Også jeg trenger det! Bedre idé ville være å bruke en RF-modul, men det ville være en kostbar affære NE566 og NE565 er virkelig billig, så jeg ønsker å prøve ut ideen din.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back