Hva er forskjellen mellom Propic2 og Propic2 gull?

S

SphinX

Guest
Hei, jeg kommer til å bygge dette programmerer. Det finnes to versjoner. Hva er forskjellen mellom dem (propic2 og propic2 gull)? Hva er den forhåndsprogrammerte pic12c508 jobben? Farao av ​​Egypt

Det er ingen forskjell. Gold-versjonen test din pic for å se på hva spenninger vil pic fungere fint (2V-6V). Jeg har aldri problemer med noe gull-versjon (propic2). Mr.Cube PS. Jeg tror jeg har et sted firmware av det pic12c508. Hvis du trengte sårt jeg prøve å finne den. PM meg hvis du trenger crkk for programvare.

Jeg glemte, jeg har ett problem, når jeg prøver å programmere 16F628 jeg har problemer, må du koble pin 10 til GND (deaktivere lo spenning programmering). Problemet er at de som pin er VCC for noen annen pic er så må du legge til en slags bryter for 627/8 programmering. Jeg bruker picprog programvare becouse propic2 programvare ikke fungerer med 627/8. Jeg har aldri finne ut hvorfor, men med picprog (det er gratis) jobber på hver bilde og med propic2 dont arbeide på 627/8. Håper jeg hjalp. Mr.Cube

hei propic2 jobber veldig hyggelig er noen ha hex kode for 12c508 [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 24 minutter: [/color] [/size] hai jeg har postet propic xp programvare som fungerer godt med propic2 også

Hadde noen har full versjon av programmet for picpro2 gull {med register}?

Hei, Det jeg fikk register filen for picpro2 programmet, men jeg ønsker å downlaod den endelige versjonen av programmet, inkludert den endelige listen av PIC Devices, ville du hjelpe meg. Dersom noen har det endelige programmet + den endelige listen av PIC Devices, vennligst post dem her. Jeg setter pris på din innsats

Trail versjon av original programvare for propic2 XP fungerer ikke for ptogramming i det hele tatt .. målte programmet data og fant ekstra pluse opptrådte under "write"-kommandoen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back