hva er rollen til disse to VCVS?

W

wjxcom

Guest
Hei, alle: Jeg utforme en full differensial OPA, og jeg behandle ac analysen.

Nå har jeg en simulering krets som kan gjøre ac analyse, men jeg vet ikke hvilken rolle disse to VCVS, dvs. E1 og E2.

Samtidig ble kapasitans C1 og C3 lagt til port av OPA, så jeg tror de er kortslutning for AC kilde, dvs. V1. [/ list]
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

De to VCVS er satt der for å bevare symmetrien.
V1 er differensiell spenning.

E1 brukes til 0,5 * V1 på node.
E2 brukes til å sette -0,5 * V1 på - node.
Da differensial spenning vises over og - terminal
vil bli V1.er kretsen koblet riktig?

det synes theres -0,5 * V1 på noden (Vinp)
og -0,5 * V1 på - node.(Vinn)Dekslene C3, C4 er der for å gi en AC bakken.Det gir også innspill portene
i og - noder for å være partisk av utgangsspenningen fra VOP og von, som er nær nok til VCM (2.5) i dette tilfellet.

Mest sannsynlig, C1, C2 virkninger plasseringen av den dominerende polen i denne kretsen.Making C1, C2 større vil forrykke den dominerende pol til en lavere frekvens.
Og således C1, C2 større vil øke fase margin på denne kretsen,
gjør den mer stabil.Samtidig, hvis du gjør C1, C2 større, vil det redusere åpen sløyfe båndbredde.

Hei, eecs4ever: du sa "det synes Theres -0,5 * V1 på noden (Vinp) og -0,5 * V1 på - noden (Vinn)", mener du at -0,5 * V1 legge til både noden ( Vinp) og - node.(Vinn)?

wjxcom skrev:

Hei, eecs4ever: du sa "det synes Theres -0,5 * V1 på noden (Vinp) og -0,5 * V1 på - noden (Vinn)", mener du at -0,5 * V1 legge til både noden ( Vinp) og - node.
(Vinn)?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back