hva er supply-tilkobling for denne output buffer?

J

John Xu

Guest
Hei,
Jeg har et spørsmål for vdd / GND tilkobling til vedlagte output buffer.Pls.se vedlagte skjematiske, er dette resultatet scenen, før scenen er analog del.Funksjonen til denne fasen er en aktuell bryter, halen aktuell er ~ 16mA som er avspeilet fra et supply-uavhengig aktuell kilde.Med tanke på bytte chracteristics av denne produksjonen buffer, dedikert vi to VVD / JORD domener å levere den.Den analoge delen før er analog vdd / JORD er digital vdd /, output buffer GND.

Men jeg har noen oppgaver for vdd / GND forbindelse for levering uavhengige aktuell kilde.Hvilke vdd / JORD burde jeg koble til?Substratet coonected til analog GND.Prosessen er nwell p-sub lys doply cmos.Vår bekymring er:
1.if den er koblet til analog del, vil det digitale GND sprett innføre JORD potensial forskjell for gjeldende speilet, noe som vil føre til gjeldende speilet feil.

2.If vil koble til den digitale vdd / GND, vil kroppen effekten av M1 også indusere feilen for gjeldende speilet nøyaktighet, fordi underlaget er koblet til analog GND

3. Hva noensinne å koble den analoge vdd / JORD, eller digital vdd / JORD, M2 alltid ha den kroppen effekt, som vil indroduce den inaccuray av halen gjeldende, og dermed svekke øye-diagram av produksjon.

Så, hva skal jeg koble den til??Pls.gi meg noen råd!

Takk på forhånd
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Hvordan jeg ville gjøre det:

Koble den aktuelle speilet til analoge bakken (M1 og M2), så du er sikker på en god speilet uten kropp effekt.

Den nåværende gjennom M1 og M2 vil normalt holde konstant, så det vil det ikke forstyrre den analoge bakken for mye.(med tanke på at minst én av input parene er på)

Den nåværende som er levert til innspill paret ikke bryr seg om bakken skift, er det en meget høy impedant node.

Tilgangen på den aktuelle bryteren (topp forbindelse med 50 Ohm) jeg vil koble til digitale VDD, fordi ja, det skifter, vil strømmen føre til at noen forstyrrelser.(avhengig av oppsettet).

br, JT

Ja.Mitt spørsmål er hvorfor det er en serie motstand koblet til kilden M2?Bare brukt for å beskrive underlaget motstand?

qtarch skrev:

Ja.
Mitt spørsmål er hvorfor det er en serie motstand koblet til kilden M2?
Bare brukt for å beskrive underlaget motstand?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back