Hva er V *?

V

v_naren

Guest
I EECS240 Prof.Boser .... kan noen en fortelle meg hva som er V * som funksjon av VGS?

Lang kanal:
V *= VGS-Vth

Kort kanal:
Hva er forholdet mellom V * og VGS-Vth?

Jeg ikke ønsker å vite at V * er saturation spenning og er det samme som VDSAT i BSIM3 og alle ... Vær bare fortelle meg det matematiske forhold bare mellom V * og VGS-Vth

Jeg ikke ønsker noen annen form for forklaring .....

Hvis jeg vil angi V *= si ... 200mV deretter hva jeg skulle sette VGS-Vth =?takk for noe nøyaktig svar ...

v_naren wrote:

I EECS240 Prof.Boser .... kan noen en fortelle meg hva som er V * som funksjon av VGS?Lang kanal:

V *= VGS-VthKort kanal:

Hva er forholdet mellom V * og VGS-Vth?Jeg ikke ønsker å vite at V * er saturation spenning og er det samme som VDSAT i BSIM3 og alle ... Vær bare fortelle meg det matematiske forhold bare mellom V * og VGS-VthJeg ikke ønsker noen annen form for forklaring .....Hvis jeg vil angi V *= si ... 200mV deretter hva jeg skulle sette VGS-Vth =?takk for noe nøyaktig svar ...

ok ... jeg velge V *, og jeg plukker W. .. ok nå i krydder jeg kan stille W men det er ingen V * for å angi !....

U kan sette V * ved å sette det gjennom VGS-Vth ... nå er vi tilbake til trinn 1 ..... er det ingenting som heter V * å sette i Spice ... u kan bare sette VGS og dermed VGS-Vth ... og dermed V *... det er derfor jeg spør forhold mellom V * og VGS-Vth i utgangspunktet ......

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back