Hva FPGA å bruke for logikk analysator?

D

davorin

Guest
God kveld (o;

Kan noen anbefale en enkelt å bruke og billig FPGA skal brukes
som en logikk analysator med on-chip RAM for å registrere data?Bør på
minst gå opp til 150/250MHz Samplingsfrekvens (eller kanskje to enheter
registreringstidspunkt på 180 grader fase for dobbel hastighet).

Den endelige utformingen er en add-on board for voksne kompakt Mac's og
waveforms vises på den innebygde skjermen (slags billige
LeCroy omfang; o).

Også utformingen programvare skal være fritt tilgjengelig (f.eks @ ltera / Ise webpack osv.).

Nielimitowane LTE to nowa, obowiązująca od 21 pażdziernika 2014 r. do końca marca 2015 r. promocja dla klientów abonamentowych usług mobilnych Orange i nju mobile. W jej ramach możliwe będzie korzystanie – bez limitu danych czy ograniczeń prędkości – z bezpłatnego dostępu do technologii LTE po wykorzystaniu podstawowego pakietu danych. Oprócz tego oferta Orange poszerzyła się o nowe plany taryfowe Orange Free Net.

Read more...

@ ltera's syklon eller Xilinx spartansk IIE enheten er recommendded.Det depened av hvilken type grensesnitt for din gamle Mac?Er det PCI?, 5 V eller 3.3V?Må du trenger ekstern rørledning SRAM lagre eksempeldata.

- Samplingsfrekvens bestemmer FPGA & SRAM hastighet
- Eksempel størrelse avgjør SRAM størrelse
- No kanal deternines FPGA I/O-
- Innstikksgrensesnitt bestemmer I/O- spenningen og størrelse av grensesnittet logikk.

Mac kjører av 5 V 68030 CPU.Så jeg trenger en 5 <-> 3V3 konverter allikevel.Kanskje billige CPLD for at siden jeg enkelt kan bruke mindre buss bredden i stedet for full 32 bits.

Også jeg tenkte på bruk av FPGA interne RAM blokker for fart årsak og bruke dette som ring buffer.

Samplingsfrekvens bør være minst 200MHz.Kanskje noen FPGA kan gjøre interne RAM skrive klokker med konkav klokken fase og dobbel hastighet?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back