Hva med Mentor FPGA Advantage?

R

Regnum

Guest
Er noen bruker Mentor FPGA Advantage?

Designen fange verktøy ser så kraftig, er det så godt som virker?

Jeg vil gjerne vite dine kommentarer ...

Hvis du vet russisk, kan du gå på "http://www.telesys.ru/wwwboards/fpga/index.shtml".
Jeg bruker ikke det.Jeg bruker qu (at) rtus for FPGA design og ganske fornøyd med det.

Det er OK.Jeg bruker den til å gjøre prosjektledelse.Denne fyren er akkurat som en IDE, men gir deg en visuell design miljø, kan du integrere respektive singel point verktøy i dette miljøet, f.eks simulator, synthesizer, sted og flukt verktøy.Det er OK å designe skapelsen.for kildekode feilsøking, jeg foretrekker Debussy som kan gi bedre sch visning.

Jeg har brukt opp til versjon 5.4.Det ser kraftig ved første øyekast.Men senere finner du at noen åpenbart enkle oppgaven er vanskelig å oppnå i sine omgivelser.

En savnet funksjon i forhold til ISE er at de ikke kan vise design komponent i et hierarki måte.Ikke sikker på om deres nye versjon har dette.

Men genearlly talt, jeg skal stemme det positivt.

hilsen

hei, gjør nye versjonen av fa inkluderer PREC! s! skjer?

z81203 skrev:

hei, gjør nye versjonen av fa inkluderer PREC! s! skjer?

Det er et vanskelig verktøy å bruke (GUI) hvis du virkelig vil utforske alle funksjoner og utnytte sanne makt.Det er OK å bruke for å syntetisere (Leonardo Spectrum) og timing (ModelSim).Ikke min favoritt.

Delay (forsinket med teknologi)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back