Hvem er den beste ARM kompilatoren

S

SISWANTO

Guest
Kjære alle,
Jeg har tenkt å starte med ARM mikroprosessor, jeg trenger forslag som et av Norges beste kompilator for ARM, og som en av de billigste ARM??
Hjelp ...Hjelp ...Hjelp ....!!!Siswanto

Jeg bruker CodeVision fra 1999 og har gjennomført en rekke desins - Active Mirror Styresystem for store Gamma Ray Telescope MAGIC (ca 320 AVRs totalt med 3 forskjellige kins av myke), Solid State Laser Controller, Laser Cutting Maskin samordne Tabellen sjåfør, CNC-kontrolleren og så videre.
Codevision er billig ~ 150 EUR, permanent bedre, har svært gode tilbakemeldinger.
Mange av forslaget mitt ble akseptert og inkludert i nye versjoner av CVAVR.
Ved siden av en god kompilator og IDE, den har en utmerket Initialisation Wizard, som gjøre for deg mye arbeid.I noen små prosjekter bare jeg lagt en 10-20 linjer med kode til veiviseren generert malen, og prosjektet ble ferdig!
Nå er jeg bytter til 32-bits mikrokontrollere og drøm for et slikt verktøy for dem også.

Varuzhan

hei vdaniel, du snakker om AVR ikke ARM?Hvilken er det beste for ARM?

Sorry for feil.
Akkurat nå er jeg vurdere ARM (LPC2129), bruker Keil (www.keil.com).Evalueringen versjon med begrenset debugging er tilgjengelig gratis.Dessuten har det en god støtte.To ganger jeg sende spørsmål til Keil og immediatelly mottatt et svar.To viktigste
ulemper i forhold til CVAVR for AVR er:

Høy pris,
Manglende initialisation veiviseren.

Men uansett er det veldig nyttig og lett for å starte med ARM.
Varuzhan

Den beste kompilatoren for ARM er ARM's ADS 1.2.
Atmel's AT91 ARM7 sjetonger ville være bra.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back