hvor å simulere dette OPA

W

wjxcom

Guest
Hei, alle: dette er en full differensiell OPA som har CMFB.I denne kretsen er CMFB bruke 4 capacitances og noen slår styrt av klokke CKN2, CKN3, CKP2, CKP3 å levere felles spenning.Nå har jeg et problem: hvordan kan jeg simulering denne OPA, dvs hvordan kan jeg gjøre AC analyse for denne kretsen?fordi det ikke har noen klokke singler, så jeg kan ikke behandle AC analysere, men hvis jeg fjerner klokken singler, men jeg kan gjøre AC analysere, kan CMFB være galt.

det andre, jeg synes det renne av M52 og M53 koble til porten av M51 og M50, samtidig, kilden til M51 og M50 i kontakt med underlaget på M52 og M53, denne typen tilkobling er så rart og jeg vet ikke hvorfor.

For det tredje er hvilken rolle M56 og M55?

Hjelp meg, Please!
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Det har ingen kropp kan forklare hvorfor den renne av M52 og M53 koble til porten av M51 og M50, samtidig, kilden til M51 og M50 i kontakt med underlaget på M52 og M53, er det?

eller som kan presentere noen data som forklarer kretsen?

(1) Du kan kjøre PSS og PAC å simulere denne kretsen.
(2): M51, M52 og M50, M53 er bare to trinn forsterker.Det er ingenting rart å koble kilden til M51 og M50 er koblet til sub.eller i det minste, det gjorde jeg ikke det er rart.
(3): The Role of M55 og M56 er gi skjevhet utgangspunkt for M52 og M53

Faktisk er dette en to trinn amp.the første etappen er en foldet amp.M13 og M14 er aktuell kilde load.M52 og M53 er to inputs.M54 M55 M56 er gjeldende source.the første etappen er en fullt differensiell amp, så det må CMFB.And den andre trans utelukker CMFB blokken består av andre stage.the andre fasen er bare cascoded.M50 og M51 er to innganger, men det er ikke fullt differensial.

Det er tydelig?

Men hvorfor ikke velge foldet Kaskode arkitektur? Høy gevinst? Hvorfor ikke gainboosted?wjxcom skrev:

Hei, alle: dette er en full differensiell OPA som har CMFB.
I denne kretsen er CMFB bruke 4 capacitances og noen slår styrt av klokke CKN2, CKN3, CKP2, CKP3 å levere felles spenning.
Nå har jeg et problem: hvordan kan jeg simulering denne OPA, dvs hvordan kan jeg gjøre AC analyse for denne kretsen?
fordi det ikke har noen klokke singler, så jeg kan ikke behandle AC analysere, men hvis jeg fjerner klokken singler, men jeg kan gjøre AC analysere, kan CMFB være galt.det andre, jeg synes det renne av M52 og M53 koble til porten av M51 og M50, samtidig, kilden til M51 og M50 i kontakt med underlaget på M52 og M53, denne typen tilkobling er så rart og jeg vet ikke hvorfor.For det tredje er hvilken rolle M56 og M55?Hjelp meg, Please!

Hei, winsonpku: dette er en to trinn OPA?Mener du at første trinn omfatter M13, M14, M52, M53, M54, M56 og M55, og den andre fasen omfatter M15, M16, M17, M18, M48, M49, M51 og M50?

Ja, jeg tror det

wjxcom skrev:

Hei, winsonpku: dette er en to trinn OPA?
Mener du at første trinn omfatter M13, M14, M52, M53, M54, M56 og M55, og den andre fasen omfatter M15, M16, M17, M18, M48, M49, M51 og M50?

Jeg er fortsatt ikke vet hvordan de skal simulere denne kretsen, dvs. hvordan å behandle dc og ac analyse.
Noen fortelle meg at det første jeg kan behandle tran analyse, når CMFB er stabil, lagre kretsens tilstand.så kan jeg behandle ac analysen.

Men jeg har allerede prøvd å gjøre dette, unfortunely jeg mislyktes

[quote = "winsonpku"] I virkeligheten er dette en to trinn amp.the første etappen er en foldet amp.M13 og M14 er aktuell kilde load.M52 og M53 er to inputs.M54 M55 M56 er aktuell kilde. den første fasen er en fullt differensiell amp, så det må CMFB.And den andre trans utelukker CMFB blokken består av andre stage.the andre fasen er bare cascoded.M50 og M51 er to innganger, men det er ikke fullt differensial .

Det er tydelig?

Men hvorfor ikke velge foldet Kaskode arkitektur? Høy gevinst? Hvorfor ikke gainboosted?: Hvorfor det andre stadiet er ikke fullt differensial?

for det andre stadiet, analyse du at: f du endrer spenningen til en inngang, og deretter den andre produksjonen er endret eller ikke? hvis forandret, da forskjellsbehandling, ikke sigle scenen.
er det nyttig for deg?[quote = "allan_guo"]winsonpku skrev:

Faktisk er dette en to trinn amp.the første etappen er en foldet amp.M13 og M14 er aktuell kilde load.M52 og M53 er to inputs.M54 M55 M56 er gjeldende source.the første etappen er en fullt differensiell amp, så det må CMFB.And den andre trans utelukker CMFB blokken består av andre stage.the andre fasen er bare cascoded.M50 og M51 er to innganger, men det er ikke fullt differensial.Det er tydelig?Men hvorfor ikke velge foldet Kaskode arkitektur? Høy gevinst? Hvorfor ikke gainboosted?: Hvorfor det andre stadiet er ikke fullt differensial?

for ac analyse, kuttet jeg ut klokken krets, og legge til en DC strøm til cmfb, så jeg tror jeg kan behandle analysen.som krets i vedlegget
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back