hvor DSP bok du anbefale?

u kan bruke DSP BY PROAKIS, DIGITALS signalbehandling: ACOMPUTER tilnærming ved sanjit en Mitra, kan u også bruke DSP AV Oppenheim, SCHFER, BUCK

Openhaim bok er best for praksis u kan se salivhanan bok for

C algoritmer for sanntids DSP Paul M. Embree (ISBN 0-13-337353-3)

Dette er et positivt DSP bok.

Enn mange fyrene for alle dine tilbakemeldinger, har jeg også sjekket en av de tidligere diskusjonene på "ftopic261160.html" og som du har sagt det er Proakis 'og Oppenheim bøker.

"digital signal processing" forfattet av "oppenhiem" dekker nesten alle aspekter av problemet både teoretisk og praktisk.og den har også mange eksempler og praktiske problemer.

xulfee skrev:

Openhaim bok er best for praksis u kan se salivhanan bok for

den er, "Discrete-Time Signal Processing" av Oppenhaim

http://www.amazon.co.uk/Discrete-Time-Signal-Processing-International-Oppenheim/dp/0130834432

kan du lese

Discrete Time Signal Processing
andre eidition
Oppenhein, Shaffer og Buck

John_OR, har jeg ikke funnet denne boken for å laste ned så jeg kjøpte den for noen år siden.Det er en bok her i EDA som har form av det samme innholdet, er svært lik, men forskjellen er at Orfanidis boken har masse kode eksempler i C og Matlab.

orafanedes ..og for beginers DSP av Lyons ..4 matlab ..DSP bruker Matlab ved proakis

En irriterende ting om Oppenheim og Schaffer er deres slår i notasjon.

Deres Signaler boken bruker lite omega som sammenhengende tid frekvens, kapital Omega AS diskret tid frekvens.

Deres DSP boken bruker lite kapital Omega AS sammenhengende tid frekvens, lite omega så diskret tid frekvens.

Jeg har begynt å forvente forskjeller i notasjon, men av de samme forfatterne?

Både gode likevel.

Jeg fant en gratis bok som er veldig hyggelig å lese, veldig lett for å forstå, jeg virkelig anbefale (og gratis!):

http://www.dspguru.com/info/books/favor.htm

Det har praktiske eksempler, lett av implementere kode på datamaskinen som den gamle Quick Basic, men det var for meg svært nyttig.

Hei,

kan noen gi meg eBook og løsning for
Digital signalbehandling av Alan V. Oppenheim og Ronald W. Schafer

Takk ..

HAK ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back