Hvor finner du artikler om VHDL og programmer?

M

Mechoo

Guest
Jeg ønsker å fortsette med bruk av VHDL til prgrame PLD. kan du fortelle meg hvor jeg kan finne gode artikler og enkle programmer? Takk.

hi lest VHDL fremste av J. Bhasker. dette er virkelig en enkel bok for bedre forståelse om boken. Det er online tutorial på aldec stedet eller i google bare skrive Evita VHDL. tis er et interaktivt opplæringen. bye Ashish

Jeg gjetter "Designer guide til VHDL" er en av de beste .. men dessverre tror jeg ikke det er tilgjengelig her i pdf format: (

[Quote = Mechoo] Jeg ønsker å fortsette med bruk av VHDL til prgrame PLD. kan du fortelle meg hvor jeg kan finne gode artikler og enkle programmer? . Takk [/quote] go 2 / http: www.mcu.cz / atm og registrer urself der ... dette er forskjellig fra å være et medlem av elektroda ... du denne ftp nettstedet er en kompis av Elektroda ...:) så gå to på linken nedenfor .. / Http://www.mcu.cz/atm/index.php?&direction=0&order=&directory=eBookOld/HDL% 20relevant også gjøre et søk på elektroda for å få mange bedre resultater .. u wud land opp med å få mange nye linker og nylig opplastede boks ... det er å foretrekke u vedta vane å søke før du spør noen spørsmål ... håper u får det ... hilsen Arun.

I dette området vhdl.org å laste ned mange bøker, standarder, verktøy for VHDL tillegg kan du søke på google.com

HDL Chip Design er en god bok for både VHDL og VerilogHDL læring.

En god refrence bok for nybegynnere i RTL HDL koding er HDL chip design av Douglas J. Smith En god start for å designe, syntetisere, og simulere ASIC og "bare FPGA" ved hjelp av VHDL eller Verilog

Hei Alphi, kan du poste linker til boken inni www.fpga.com.cn ? Det burde være et godt nettsted, men det er i kinesisk så det er vanskelig å finne ressursene riktig. Thanks

Problemet er at jeg kan ikke finne noen åpenbar lenker for nedlasting av bøker derfra. Alle kan finne dem og poste her?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back