Hvor kan jeg finne DSP / Analog innspilte-Data

D

djalli

Guest
Jeg vet DSP folk kan ha et bedre grep på problemet når du kommer til registrert data for DSP.

Bildet jeg fester er av en puls oximeter sensor circuittry.
from this circuit done on various patients.

Hvor jeg kan finne data-opptak
fra denne kretsen gjøres på ulike pasienter.
Det må være et sted et sted hvor jeg kan ta disse dataene som tekstfiler, last dem i Matlab eller sett dem i noen DSP prosessor for analyse.

Tusen takk, djalli
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Kan jeg i det minste vite hva ville jeg forvente som V0 min / max ut av denne kretsen i fravær av data?Takk

Først av alt, med 1.6 Meg i serie på invertere OP skriving er foreldet og selv harmfull.Dette technicue ble brukt til å symmetrize av spenningsfall grunnet høy skriving bias strøm i de gamle bi-polar skriving Transistor par.Dette motstander bidrar både i høy Jonson bråk og støy på grunn av OP skriving dagens svingninger.Dette motstander kunne vært unngått og J / Fet skriving OP bør velges for programmet.

Så hva er bytte frekvens for LED's?Den 2uF/1.6Meg HPF fikk 3.2 sekunder timeconstant (eller 50 MHz avskjæringspunkt).Så vidt jeg husker bytte frekvens for Røde / IR LED i en puls oximeter er i størrelsesorden hundrevis av Hertz, hvilket betyr at HPF cuttoff bør etter titalls Hz, denne måten mindre 1 / f preamplifier støy er propagated for påfølgende lock-in-prosessor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back