Hvor kan jeg kjøpe Lavpris GSM-moduler

M

Mitesh

Guest
Vennligst foreslå meg svært lav kostnad GSM-modul med eller uten GPRS som skulle koste lest så 35 $ som requrment er 1000nos.

Enhver bedrift må fra Kina, Honkong, Sinagpore som leverer billig GSM-modul

hei.ta en titt her:
hxxp: / / www.roundsolutions.com/gsm/
thei krav lavpris men jeg er ikke sikker: 0 (
eller prøv noen av ericsson ..de er ganske billige ...beste modellen med tcp stabelen er 89eur ett stykke mengde ...maybe low end modell med høy kvantitet kan være egnet for deg ..

Mitesh, jeg bruker gm862gsm fra runde sollution, og jeg tror det er det billigste så langt (<80 ved høye Antall).De er produsert i Romania av Telit, og fungerer helt fint.Men være alvorlig mann ....$ 35 for GSM-modul er det en drøm ...

/ pisoiu

Gå til CellOn http://www.cellon.com
Denne modulen koster bare 68 $.

Hei cristiandinca,

68 $ for bare ett stk, eller de har minimum quants?

De sender bare en / to?

THX

NeuralC

Hei
Jeg tror du kan få nye Siemens MC55i for noen $ 35
Men jeg tror minimum er 100k år

Jeg bruker Siemens TC35i, cca 90Eur/1pcs ...
Jeg mener, prisen som du valgte er umulig ...

Tomsige

Mitesh skrev:

Vennligst foreslå meg svært lav kostnad GSM-modul med eller uten GPRS som skulle koste lest så 35 $ som requrment er 1000nos.Enhver bedrift må fra Kina, Honkong, Sinagpore som leverer billig GSM-modul

[quote = "pisoiu "]... produsert i Romania av Telit, og fungerer helt fint.Men være alvorlig mann ....$ 35 for GSM-modul er det en drøm ...

/ pisoiu [/ quote]

Hei pisoiu, virkelig i Romania?Nice, vet du tilfeldigvis der er
the fab plassert?
Og et annet spørsmål: interne TCP / IP-stakken kan ufør, dvs.
bruk modulen som en GPRS-modem (som med en telefon)?

Cosmin

Cosmin,
La det være klart om en sak.De er kun produsert i Romania, ikke solgt.Jeg fikk den fra utenfor landet, men det som er sikkert er at de er manyfactured i Romania.Min gjetning er at de er produsert av Solectron, Timisoara.Teknologien ser ut inni ganske høy, med 0402 og 0201 komponenter, og det er ikke mange steder i Romania da SMT linjer for slike komponenter er tilgjengelige.Jeg har ikke erfaring med GPRS, så jeg kan ikke svare relaterte spørsmål.

/ pisoiu
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Se på denne linken, kanskje det kan hjelpe deg

_HTTP: / / www.tanzilli.com/?id=1309

Det er i italiensk språk, kan Google hjelpe for oversettelse.

Mandi

Ja, kan de selge deg hvor mange PCer du trenger!

neuralc skrev:

Hei cristiandinca,68 $ for bare ett stk, eller de har minimum quants?De sender bare en / to?THXNeuralC

Mitesh spør etter et selskap fra Kina, Hong-Kong, Singapore og repriser er for helt forskjellige land.

Ikke noe problem vfone,

Jeg leter etter lowcost GSM-modul, fordi i dag jeg fikk et tilbud på WAVECOM Q2403 modul for 50 $ for 200 stk.

Jeg vil ha GSM-modul for 35 $ til 40 $, hvor som helst i verden.

Hei,

Quot for Cellon CMS92 (1 til 100 stykker) er 50USD FOB Hong Kong

Ikke dårlig ....

HH

NeuralC

Noen vite prisen i 100k/year mengder?Jeg er også på jakt etter rundt $ 35.ASIC

US $ 35 med GPRS er umulig i dag imidlertid bare for GSM, er:
SonyEricsson GM29 Insight-Memec
Siemens TC35 Impact-Memec

Du kan besøke www.memec-asiapacific.com å finne informasjon.

Jeg vet STMicroelectronics gir full GSM GPRS-løsning på 20 $, men det blir ikke i form av telefonen ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back