hvordan å øke den nåværende med samme strømforsyning?

L

lsy2004

Guest
Jeg trenger å få en gjeldende økt. hvordan du gjør det? inngangseffekten er 3.3V, 1A, jeg trenger utgangsstrømmen er 2A eller 4A med 3.3V.Any ideer kan gis? Takk.

Du trenger ikke forklare hvis kilden har te kapasitet til å forsyne mer courent? er det en transformator eller bytte strømforsyning?

Beklager om det. Egentlig er det 3.3V, 1A strøm fra hovedkortet gjennom PCI. 1A er maksimal strøm drevet. PCI-kortet nåværende drevet er 2A, er spenningen fortsatt 3.3V. Er det noen krets for å gjøre det? For å øke den nåværende? Takk.

Advarsel: Spille med hovedkortet ditt kan være farlig!! Med en gitt strømforsyning den maksimale strøm du kan få er i kortslutning. Men hvis du ønsker mer enn kortslutning (eller si en ohm r) aktuell da det er umulig uten å endre dine strømforsyninger eller legge noen andre kilder. Finn ut hva som er inngang motstand av kortet, sier sin R, så får du V / R strøm inn kortet, men hvis dette ikke er nok at du trenger å modifiy strømforsyningen. Prøv noen form for eksterne strømkilder i stedet.

Enhver PeeCee forsyning er i stand til mer enn 1A på 3.3V. Du er begrenset til 1A på grunn av de små kontaktpinnene på PCI buss. Noen kort overvinne dette problemet ved å bruke 5v inngangene til å drive en DC-DC omformer, noen ved hjelp av en egen tilkobling til strømnettet.

du spurte "Er det noen krets for å gjøre det? For å øke den nåværende?" Jeg tror du kan bruke utdataene spenning fra PCI kortet (3.3V, 1A) å gjøre på / av-bryter (MOSFET for eksempel), eller usind Triac , eller noen elektronisk form for brytere, men dette vil føre til ytterligere ekstern krets .....?, som bruker ekstern strømforsyning, slik at du kan kontrollere spenning og strøm ........... :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back